پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۹۴۴۷۸
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نشریه دانشجویی در دانشگاه تهران فعال هستند.

شعار سال: مجید سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری جشنواره فرهنگ و هنر این دانشگاه که امروز برگزار شد، گفت: اولین دوره جشنواره فرهنگ و هنر دانشگاه تهران چهار تا هشت آذر برگزار خواهد شد.

وی افزود: جشنواره‌های مختلف آموزشی و پژوهشی و همچنین بین المللی در دانشگاه تهران برگزار شده است، اما جشنواره فرهنگ تاکنون نداشتیم و این اولین بار است که این جشنواره در سطح وسیع برگزار می‌شود. در سال‌های گذشته جشنواره‌های فرهنگی به صورت مجزا برگزار می‌شد، اما امسال این جشنواره‌ها جمع بندی شده و به صورت کلی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: برگزاری این جشنواره تصویر کلی و درستی از فرهنگ را در دانشگاه تهران به نمایش می‌گذارد که هدف اصلی ما از برگزاری این جشنواره تقدیر از فعالان فرهنگی، معرفی آثار برتر است که بخش عمده‌ای از این جشنواره مربوط به دانشجویان است. علاوه بر حضور دانشجویان اساتید و کارکنان نیز در این جشنواره مشارکت دارند که برگزاری آن باعث ترغیب دانشگاهیان در حوزه فرهنگ و هنر خواهد بود.

وی یادآور شد: شعار جشنواره ترویج فرهنگ دانشگاهی، اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت پذیری اجتماعی است.

سرسنگی گفت: این جشنواره در بخش کانون‌های فرهنگی هنری، انجمن‌های علمی، نشریات دانشجویی، ایده‌های برتر فرهنگی، آثار و تولیدات فرهنگی و هنری، پایان نامه‌های دانشجویی و معرفی مدیران و کارشناسان برتر برگزار خواهد شد.

وی با ارائه آماری از فعالیت کانون‌های دانشگاه تهران گفت: در حال حاضر
۸۰ کانون فرهنگی هنری، ۱۸۰ انجمن علمی دانشجویی و بیش از ۴۰۰ نشریه دانشجویی در دانشگاه فعالیت می‌کنند.

سرسنگی در خصوص تعداد دانشجویان دانشگاه تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر
۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه تهران تحصیل می‌کنند که بیشتر آثار رسیده به این جشنواره دانشجویی است و قصد داریم آثار برگزیده را به نمایش بگذاریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 30 آبان 96، کد مطلب: 647583: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین