پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۸۹۳۳
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
هادی عباسی نیا، دانشجوی سال آخر دانشگاه پیام‌نور مرکز مریوان است که با ۲۵ سال سن، مدیر مسئول، صاحب امتیاز و سردبیر نشریه دانشجویی سرزمین است.

شعار سال: هادی عباسی نیا، دانشجوی سال آخر کارشناسی رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهریدانشگاهپیام‌نور استان کردستان، مرکز مریوان است که با ۲۵ سال سن، مدیر مسئول، صاحب امتیاز و سردبیر نشریه دانشجویی سرزمیناست.

او موفق شد در جشنواره کشوری نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور که به میزبانی استان هرمزگان در جزیره قشم برگزار شد، حائز رتبه اول از بخش ویژه شعار سال ۱۳۹۶ شود.

عباسی نیا در خصوص این موفقیت گفت: شماره سوم نشریه دانشجویی سرزمین اختصاصی با موضوع شعار سال و انتخابات در بهار سال جاری چاپ شد و من به عنوان فرزند انقلاب بر خود واجب دانستم یک شماره از نشریه خود را به این موضوع اختصاص دهم.

متاسفانه کار در حیطه نشریات دانشجویی در استان کردستان کمتر مورد استقبال قرار می گیرد و دانشجویان میل و رغبتی به این مسائل نشان نمی دهند.

وی که در حال حاضر به خیاطی مشغول است، فضای کار را در استان کردستان مطلوب نمی داند و می گوید: متاسفانه هر چقدر درس بخوانی و در هر رشته ای که تخصص پیدا کنید، باز هم نمی توانید در کردستان کار مناسب پیدا کنید و بیشتر جوانان در این استان دچار مشکل کار هستند.

این فعال دانشجویی در ادامه می افزاید: اطلاع رسانی در دانشگاه نیز به شدت دیر صورت گرفت و بعد از 15 روز بعد از اعلام کاندیداهای رتبه های برتر این موضوع به من اطلاع رسانی شد.

حتی وقتی برای برنامه به قشم دعوت شدیم، نمی دانستم که رتبه اول جشنواره را کسب کرده ام و فکر می کردم شاید دیپلم افتخار به من تعلق گرفته باشد؛ اما واقعا در این مراسم سورپرایز شدم.

وی دوباره به مشکلات بیکاری در استان اشاره کرد و ادامه داد: چند وقت پیش آموزش و پرورش برای جذب معلم و استخدام فراخوان داد؛ اما نکته قابل تامل این بود که از مجموع 12 هزار نیروی مورد نیاز تنها 78 نیرو برای استان کردستان نیاز داشت و همین مساله باعث شد که بسیاری از فارغ التحصیلان که منتظر این فراخوان بودند ناامید شوند.

وی گفت: با وجود تحصیلات دانشگاهی در حال حاضر خیاطی می کنم و به تازگی نیز در آژانس ثبت نام کرده ام و قرار است تا چند وقت دیگر کارم را در آژانس شروع کنم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 9 فروردین 97، کد مطلب: 673750: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین