پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۱۴۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
دستیار ویژه فرمانده معظم کل قوا در برنامه گفت و گوی ویژه خبری گفت: آذربایجان غربی قطب کشاورزی کشور است که متوسط بارندگی آن ۳۵۵ میلی متر مکعب آب است که اشکال در مدیریت موجب خشکی امروز دریاچه ارومیه شده است.

شعار سال: سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی در برنامه زنده گفت و گوی ویژه خبری که از شبکه استانی آذربایجان غربی پخش شد، با اشاره به اینکه آذربایجان غربی قطب کشاورزی ایران است، اظهار داشت: آذربایجان غربی قطب کشاورزی کشور است که متوسط بارندگی آن ۳۵۵ میلی متر مکعب آب است که اشکال در مدیریت موجب خشکی امروز دریاچه ارومیه شده است.

دستیار ویژه فرمانده معظم کل قوا سوء مدیریت را عامل اصلی خشک شدن دریاچه ارومیه دانست و افزود: در استانی که میانگین بارندگی ۳۵۵ میلی متر مکعب را دارد و این یعنی پنج تا هفت میلیارد مکعب آب، پس اشکال در مدیریت موجب خشکی دریاچه ارومیه شده است.

وی آذربایجان غربی را قطب گردشگری عنوان کرد و ادامه داد: آذربایجان غربی این ظرفیت را دارد که از قطب گردشگری به قطب صنعتی تبدیل بشود که این خود در رفع بیکاری و ساخت زیرساخت های صنعتی استان از جمله راه آهن و قطار سریع السیر ارومیه تبریز موثر است.

مشاور رهبر معظم انقلاب ادامه داد: آذربایجان غربی ۱۲۷ هزار دانشجو و بیش از ۵۰۰ هزار نفر دانش آموز دارد که ظرفیت و بستر بسیار مناسبی است و نیازمند حل معضلات استان از جمله بیکاری و قاچاق است.

سرلشکر صفوی وحدت را اساس پیشرفت کشور بیان کرد و تاکید داشت: جوانان مومن و انقلابی مملکت اسلامی باید هوشمندی خود را در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان نشان دهند چرا که فضای مجازی و به ویژه شبکه های اجتماعی بستری است که می توان استفاده های مفید و نادرست را باهم از آن داشت، پس باید وحدت را که اساس پیشرفت کشور است حفظ کنند که اگر وحدت نباشد دشمنان بر ما غلبه می یابند.

وی همچنین مردم آذربایجان غربی را که رنگین کمان اقوام با غیرت هستند، لایق بهترین امکانات دانست و گفت: انتظار می رود با پایان برنامه ششم توسعه های فراوان و چشمگیر استان بیش از این شود که شامل راه آهن، فرودگاه ها، کارخانجات و صنعت استان است.

گفتنی است سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی به منظور شرکت در اجلاس بانوان کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی در ارومیه مرکز این استان حضور دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اروم نیوز، تاریخ 5 آذر 96، کد مطلب: 273775: www.uromnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین