پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۱۱۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
وزیر امور خارجه کشورمان گزارشی را از سفر دو روزه خود به پایتخت‌های ایتالیا و جمهوری آذربایجان و دیدارها و سخنرانی‌های خود در این دو شهر منتشر کرد.

شعارسال: محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، در پایان سفر کاری دو روزه خود به شهرهای رُم و باکو، گزارشی را از برنامه کاری فشرده خود و دیدارها و سخنرانی‌های خود در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

در این گزارش، ظریف به 3سخنرانی و 7 ملاقات خود در این سفر کاری دو روزه اشاره کرده است؛ که شامل 3 سخنرانی در مؤسسه روابط بین‌الملل ایتالیا، اجلاس سالیان گفتگوی مدیترانه در رُم، و اجلاس قلب آسیا در باکو؛ همچنین 7 دیدار شامل ملاقات با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، وزرای خارجه عراق، ایتالیا، آذربایجان، ترکیه، پاکستان و رئیس جمهوری آذربایجان.

متن نگاشته شده و تصاویر منتشر شده از سوی وزیر خارجه به شرح زیر است:

سلام دوستان، مدتی است کمتر در این صفحه خدمت شما می‌رسم. عذر تقصیر دارم. البته یک دلیلش این بود که تا فرصت می‌کردم مطلبی با تصویری در این صفحه قرار دهم متوجه می‌شدم که تصاویر بهتری توسط دوستان خبرنگار در صفحات مجازی منتشر شده است. به‌هرحال برای عرض ارادت مجدد بر آن شدم که در این مجموعه شمای دو روز کاری را با تصاویر برخی ملاقات‌ها و جلسات تقدیم کنم. البته چون اینستاگرام فقط ده تصویر در یک مجموعه قبول می‌کند برخی ملاقات‌ها و برنامه‌ها بدون تصویر است.

پنجشنبه نهم آذر: پرواز از تهران ساعت هفت و نیم صبح؛ ورود به فرودگاه نظامی رم ساعت دو و نیم؛ ساعت یازده تا دوازده و نیم سخنرانی در جلسه هیئت امنای موسسه روابط بین‌الملل ایتالیا؛ ساعت سه ملاقات با خانم موگرینی؛ ساعت چهار ملاقات با وزیر خارجه ایتالیا؛ ساعت پنج عصر سخنرانی و پرسش و پاسخ در اجلاس سالیانه گفتگوی مدیترانه؛ ساعت شش ملاقات با وزیر خارجه عراق؛ ساعت هفت و هشت شب دیدار با اساتید دانشگاه؛ ساعت ده شب ترک رم به مقصد باکو؛

جمعه دهم آذر: ساعت پنج صبح ورود به باکو؛ ساعت شش تا نه صبح تدوین سخنرانی؛ ساعت نه و نیم شرکت در افتتاحیه اجلاس قلب آسیا در باکو؛ ساعت ده و نیم صبح ملاقات با وزیر خارجه ترکیه؛ ساعت یازده ملاقات با رئیس جمهوری آذربایجان؛ ساعت یازده صبح و نیم سخنرانی در اجلاس قلب آسیا؛ ساعت دو و نیم ملاقات با وزیر خارجه پاکستان؛ ساعت سه و نیم ملاقات با وزیر خارجه آذربایجان و ساعت پنج عصر جمعه بازگشت به تهران؛ به امید دیدار مجدد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 11 آذر 1396 ، کدخبر: 3960911106 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین