پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۱۸۱
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۰
امام‌جمعه ساری با اشاره به اقدامات ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس گفت: قدس خط قرمز مسلمانان است و نباید موردتعدی قرار گیرد.

شعار سال: آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری اقدام ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و انتخاب قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل را محکوم و تصریح کرد: قدس خط قرمز مسلمانان به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه مسلمانان باید به‌صورت عملیاتی نسبت به این اقدام ترامپ ورود پیدا کنند و از قدس شریف دفاع کنند، اظهار داشت: مسلمانان نسبت به این امر بی‌تفاوت نیستند و راهپیمایی امروز مقدمه‌ای برای راهپیمایی بزرگ‌تر و منسجم‌تر خواهد بود.

وی با عنوان اینکه از قبله نخست مسلمین را از دست دهیم، زمینه تحقق طرح نیل تا فرات را فراهم خواهند کرد افزود: این اقدام آمریکا آینده خطرناکی دارد و سران کشورهای اسلامی بدانند نتیجه دوستی آنان با آمریکا عاقبت خوبی نخواهد داشت.

امام‌جمعه ساری، تصریح کرد: مسلمانان نباید نسبت به این خیانت بزرگ بی‌تفاوت باشند و جهان اسلام امروز در آستانه امتحان بزرگی قرار دارد و باید متحد و منسجم عمل کند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران، با تأکید بر اینکه مسلمانان باید اقتدار خویش را نشان دهند زیرا در صورت بی‌تفاوتی مکه و مدینه نیز از دست می‌رود افزود: امروز روز بزرگ و سرنوشت سازی برای مسلمانان است و نباید اجازه عملیاتی شدن توطئه شیطانی را به آمریکا و اسرائیل داد.

آیت‌الله طبرسی، در بخشی از سخنانش بر لزوم حمایت از افراد آسیب‌دیده در جامعه تأکید کرد و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه را برای مردم‌آزار دهنده دانست و خواستار تلاش بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات شد.

به گزارش مهر، پس از پایان نماز جمعه مردم مناطق مختلف و نمازگزاران مازندرانی با حضور در راهپیمایی پرشور، اقدام آمریکایی – صهیونیستی اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم منحسوس اسرائیل را محکوم کردند.

به تاکید نمازگزاران مازندرانی و با محکوم کردن اقدام ترامپ، این اقدام، توهین به احساسات صدها میلیون مسلمان به شمار می‌رود، اما این اقدام نمی‌تواند واقعیت قدس را تغییر دهد، زیرا قدس سرزمینی اشغال شده است که حاکمیت آن باید به اهالی خود بازگردد.

در این راهپیمایی که از دقایقی قبل در شهرهای مختلف مازندران شروع شده است، شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی در مناطق مختلف مازندران با در دست داشتن پارچه نوشته ها و سردادن شعارهایی بر ضد آمریکا، صهیونیست و حامیان آنان، اقدام ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به قدس و اعلان قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل را محکوم کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 17 آذر 96، کدمطلب:4165889، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین