پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۹۱۳۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مسعود کرباسیان در پی بازنشسته شدن مرادی حامد و میر مجید وکیل زادیان دو عضو هیات عامل سازمان حسابرسی ، مرتضی اسدی را به عنوان عضو جدید، جانشین یکی از این دو نفر کرد.

شعار سال: مسعود کرباسیان در پی بازنشسته شدن مرادی حامد و میر مجید وکیل زادیان دو عضو هیات عامل سازمان حسابرسی ، مرتضی اسدی را به عنوان عضو جدید، جانشین یکی از این دو نفر کرد.

اسدی دارای سوابقی چون رئیس هیئت نظار بانک مرکزی عضو علی البدل شورای عالی جامعه حسابداران رسمی ایران،عضو کمیته های تدوین استانداردهای حسابرسی، ترفیعات و طبقه بندی مشاغل و آموزش و تحقیقات سازمان حسابرسی، عضو هیئت مدیره انجمن حسابرسان داخلی ایران و رئیس کمیته های فنی و تدوین استانداردهای حسابرسی داخلی و کنترل کیفیت آن انجمن و کارشناس رسمی دادگستری است.

در حکم وزیر اقتصاد به اسدی آمده است: نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندیهای ارزنده جنابعالی و به استناد مفاد مواد 12 و 14 اساسنامه سازمان حسابرسی، به موجب این حکم به مدت سه سال به این سمت منصوب می شوید. موفقیت روزافزونتان را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان مسالت می نمایم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری بورس پرس ، تاریخ انتشار 19آذر 96، کدمطلب:۶۹۰۳۷، www.boursepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین