پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۱۶۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
مدیرکل محیط زیست استان قزوین گفت: با تلاش فراوان محیط‌بانان منطقه شکار ممنوع الموت غربی و نصب دوربین تله از یک قلاده پلنگ تصویربرداری شد.

شعارسال: مدیرکل محیط زیست استان قزوین گفت: با تلاش فراوان محیط‌بانان منطقه شکار ممنوع الموت غربی و نصب دوربین تله از یک قلاده پلنگ تصویربرداری شد.

سیاوش شمسی‌پور در جمع خبرنگاران از مشاهده یک قلاده پلنگ در منطقه الموت غربی خبر داد و اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست در سرمحیط بانی الموت غربی موفق به تصویربرداری از پلنگ توسط دوربین تله‌ای در ارتفاعات شدند.

وی افزود: این چندمین بار است که ماموران یگان حفاظت موفق به فیلمبرداری از پلنگ در این منطقه شده‌اند و گزارشات مکرر مردمی و ماموران اجرایی ما از مشاهده پلنگ در منطقه حاکی از آن است که این منطقه مامن و زیستگاه فوق العاده مناسبی برای این گونه نادر در کشور است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین خاطرنشان کرد: اکولوژی منحصر به فرد، تنوع گیاهی، وجود دره‌های عمیق در این منطقه بهترین شرایط را برای زیست گونه‌های جانوری نظیر پلنگ، بزکوهی، خرس قهوه‌ای و سایر جانداران فراهم کرده که به جرات می‌توان گفت در کشور بی‌نظیر است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 27 آذر 1396، کدخبر: 1604247، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین