پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۷۳۵
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۴
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: تالاب‌های استان قزوین با تدابیر و اقدامات به‌جایی که انجام شد احیا شدند.

شعار سال: سیاوش شمسی‌پور صبح امروز در نشست اداره حفاظت محیط‌زیست استان با شکارچیان و تشکل‌های حفاظت از محیط زیست استان اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست باید با همکاری شکارچیان با اداره محیط زیست استان قزوین انجام شود.

وی عنوان کرد: تا کنون با همکاری مراکز مربوط و انجام فعالیت‌های سودمند در جهت احیای تالاب‌های استان قزوین گام‌های موثری برداشته‌شده‌است که نتیجه آن وضعیت خوب امروز تالاب‌های استان است.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان قزوین افزود: یکی از موارد حائز اهمیت در حفظ و حراست از محیط ‌زیست آموزش و اطلاع‌رسانی نحوه‌های حفاظت و اهمیت حفاظت از محیط زیست به جوامع بومی و محلی است.

وی ضمن بیان اهمیت حضور موثر بومی‌های مناطق زیرپوشش حفاظت محیط زیست برای حمایت هرچه بیشتر از محیط‌زیست اظهارکرد: اطلاع رسانی و آموزش و ارائه آگاهی به مردم مناطق بومی و روستایی از طریق رسانه‌های موثر و با کمک دهیاران و آموزش و پرورش پیگیری می‌شود که تاکنون نتایج مثبتی به دنبال داشته است.

شمسی‌پور با اشاره به زحمات فراوان همکاران سازمان محیط‌ زیست گفت: عراضی و مناطق زیرپوشش اداره محیط زیست استان قزوین افزایش یافته و امروزه نیازمند تلاش بیشتر و روش‌های نوین و کارآمدتری برای حفاظت از این اراضی هستیم.

وی تصریح کرد: تشکل‌های زیست‌ محیطی همکاری شایسته‌ای با اداره حفاظت از محیط زیست استان داشته‌اند که جای قدردانی و سپاسگزاری دارد که مراتب این قدردانی را با حمایت از آن‌ها و عملی کردن ایده‌های کارآمد پاسخ می‌دهیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 15 مهر 96، کدمطلب:1538787، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین