پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۹۸۴۲
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
مشاور عالی سازمان سنجش عالی کشور گفت: آزمون‌های استخدامی وزارت بهداشت و بانک مرکزی جمعه قطعا برگزار می‌شود.

شعارسال : حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش عالی کشور با بیان اینکه بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت و بانک مرکزی جمعه اول اسفند 96 به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود، اظهار کرد: با توجه به وقوع زمین لرزه در تهران که منجر به لغو آزمون استخدامی کل کشور شد اما تغییری در زمان برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت و بانک مرکزی ایجاد نشده است.

وی عنوان کرد: کارت شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت از روز سه‌شنبه بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گرفته و بر اساس برنامه‌ریزی تا ساعت 24 امروز 30 آذر ماه 96 ادامه دارد.

توکلی یادآور شد: تا ساعت 9 صبح امروز، بیش از 60 هزار و 120 نفر از داوطلبان آزمون استخدامی وزارت بهداشت که یک پرینت کارت شرکت در آزمون خود را دریافت کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 30 آذر 1396، کدخبر: 6368986، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین