پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
معاون استاندار آذربایجان شرقی در جلسه اقتصاد مقاومتی ( صنایع چوب ) اظهار داشت: شهرستان مرند دومین قطب تولید مبل بعد از ملایر است در کشور است .
شعارسال: معاون استاندار آذربایجان شرقی در جلسه اقتصاد مقاومتی ( صنایع چوب ) اظهار داشت: شهرستان مرند دومین قطب تولید مبل بعد از ملایر است در کشور است .

وی با اشاره به ایجاد شهرک مبل در شهرستان بیان داشت: از مشکلات اصلی در حوزه مبل نبود شهرک و نمایشگاه است که نیاز است جهت ساماندهی این صنعت بزرگ در شهرستان اقدامات اساسی صورت گیرد

راستگو گفت: احداث شهرک و نمایشگاه مبل در کنار همدیگر می تواند یکی از برنامه های مهم در راستای اقتصاد مقاومتی و پویایی صنعت مبل و معرفی بهتر آن به کشور باشد .

وی بیان داشت: با راه اندازی شهرک مبل در این منطقه وضعیت ساخت و فروش مبلمان بهبود یافته و با انتقال کارگاه های تولیدی شاغل در حوزه چوب در سطح شهر به شهرک به نفع کسبه و شهر خواهد بود.

وی افزود: تجمیع این کارگاه ها در یک مکان علاوه بر ساماندهی بهتر و کاهش آلودگی موجب رونق بیشتر فعالان این عرصه خواهد شد که تحول عظیمی را در منطقه با توجه به پتانسیل بالای آن در تولید مبل ایجاد خواهد کند .

راستگو بیان داشت: با برنامه ریزی صحیح می توان این منطقه را به قطب مبلمان کشور تبدیل کرد .

فرماندار ویژه شهرستان مرند گفت: با تسهیل در استفاده از تسهیلات بانکی در صنعت مبلمان ، اعطای پروانه کسب رایگان یک ساله و می توان در جهت جذب کارگاه های تولیدی به شهرک قدم برداشت.

لازم به ذکر است: بیش از ۱۲۰۰ واحد در صنایع چوب در حال فعالیت هستند که متوسط اشتغال برای هر واحد ۳ نفر که در کل ۳۵۰۰ نفر اشتغال دارند .

در ادامه اعضا حاضر به بررسی مسائل و مشکلات این حوزه پرداختند که عمده مسائل آنها نبود بیمه و پروانه کسب است .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دیار آذربایجان، تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 شهریور 1395، کد خبر: 26865، www.diyareazarbaijan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
تولید کننده ها وفروشنده ها یه جا قرار بگیرن هم برای خودشون خوبه هم مردم بازار رقابتی باعث میشه قیمت ها هم کمتر بشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین