پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴
رئیس شورای اسلامی شهر لشت‌نشا گفت: موقوفه بودن لشت‌نشا مانع بزرگی برای سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در این شهر بوده و سرمایه‌گذار نمی‌تواند مالکیت زمین را در اختیار داشته باشد.

شعار سال: رئیس شورای اسلامی شهر لشت‌نشا گفت: موقوفه بودن لشت‌نشا مانع بزرگی برای سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در این شهر بوده و سرمایه‌گذار نمی‌تواند مالکیت زمین را در اختیار داشته باشد.

حبیب ابراهیمی لایروبی رودخانه اشمک، احداث دو زمین چمن مصنوعی فوتسال و والیبال را از جمله اقدام‌های مهم در این شهر عنوان کرد. وی احداث خانه روستایی، احیای پارک‌شهر، پرداخت بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از بدهی‌های دوره گذشته، خرید دو ماشین آتش‌نشانی و بیل بکهو، مکانیزه کردن کامیون ۱۰ تنی به حمل زباله و را از دیگر اقدام‌ها برشمرد. رئیس شورای اسلامی شهر لشت‌نشا موقوفه بودن این شهر را مانع از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دانست و گفت: به دلیل موقوفه بودن شهر لشت‌نشا، مالکیت در اختیار سرمایه‌گذار قرار نمی‌گیرد و به همین دلیل بخش‌خصوصی در این شهر سرمایه‌گذاری نمی‌کند. وی عدم رغبت بخش‌خصوصی به سرمایه‌گذاری را دغدغه مردم لشت‌نشا ذکر کرد و افزود: لشت‌نشا با قدمتی بیش از ۷۰۰ سال دارای عقب‌ماندگی و توسعه‌نیافتگی است. ابراهیمی با اشاره به اینکه لشت‌نشا دارای بالغ بر ۲۰۹ کوچه خاکی است، تصریح کرد: با توجه به قدمت بسیار زیاد این شهر، هنوز کوچه‌هایش آسفالته نیست. وی موضوع عدم جمع‌آوری فاضلاب شهر لشت‌نشا را از دیگر مشکلات عنوان کرد و گفت: شبکه جمع‌آوری فاضلاب به ۱۰ کیلومتر هم نمی‌رسد و انتظار می‌رود مسؤولان ما را یاری کنند تا مشکلات این شبکه به حداقل برسد. رئیس شورای اسلامی شهر لشت‌نشا درباره بودجه شهرداری این شهر خاطرنشان کرد: سال گذشته بودجه شهرداری ۳ میلیارد تومان بود که حدود ۹۰ درصد آن تحقق یافت و امسال پیش‌بینی بودجه ما ۴ میلیارد تومان است که امیدواریم محقق شود. وی با عذرخواهی از مردم لشت‌نشا، یادآور شد: نتوانسته‌ایم آنچه که حق مردم لشت‌نشا است را برآورده کنیم و وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام دهیم و از این بابت عذرخواهی می‌کنیم. ابراهیمی متذکر شد: اعضای شورا رابطان بین مردم و مسؤولان هستند و امیدواریم شهروندان لشت‌نشایی در توسعه و آبادانی این شهر به ما کمک کنند که هدفی به جز خدمت و پیشرفت نداریم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیار میرزا، تاریخ انتشار 20 شهریور 95 ، کد مطلب: 260634:www.diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
0
0
متاسفانه این مشکل کل استان گیلانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
0
مشکل کل گیلان نیست دوست عزیز
بخش زیادی از گیلان موقوفه نیست، بلکه در زیر مجموعه بنیاد علوی قرار داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین