پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۷۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
سید جلیل میرمحمدی گفت: معادن تفت باید به مسوولیت های اجتماعی خود عمل کنند و دولت هم باید سهم معادن را به محل فعالیت معدن برای عمران و آبادانی برگرداند.

شعار سال:سید جلیل میرمحمدی اظهار کرد:  آنچه در بازدیدهای معادن سنگ شهرستان تفت مشاهده کردم این بود که نه تعهدات دولت در این خصوص انجام شده بود و نه فعالیت های اجتماعی معادن در منطقه اجرا می شود.
رییس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه اکثر معادن سنگی که بازدید شد علاوه بر ایجاد مسائل محیط زیستی و اجتماعی به تعهداتشان عمل نمی کنند، اظهار داشت: معادن مسائلی مانند تردد کامیون های سنگین و تخریب جاده و ایجاد حوادث برای مردم روستاهای همجوار، تخریب محیط زیست و ایجاد آلودگی صوتی را ایجاد می کنند ولی علی رغم وجود قانون اقدامی برای رفع و جبران ضررهای اجتماعی و محیط زیستی خود ندارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری می متالز، تاریخ انتشار: 21 تیر 1399، کد خبر:116539،www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
با همين منابع اندك هم ميشه كاري به نفع مردم ايران انجام داد اما عزمش وجود نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
تا کی میخواهید حق مردم روی زمین بمونه و بهش رسیدگی نشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین