پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۴۳۳۴۲
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزایش قیمت نان در آستانه برگزاری انتخابات را مشکوک و با اهداف سیاسی خواند و گفت: این نگرانی وجود دارد افزایش‌های بی‌موقع و حساب نشده مانند افزایش قیمت نان در شرایطی که مردم تحت فشار اقتصادی هستند باعث صدمات سنگینی به وضعیت معیشتی خانوار‌ها شود.
شعار سال: روح‌الله متفکرآزاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به اشاره به افزایش غیرقانونی قیمت نان و عدم ایفای وظایف دولت در این باره اظهار داشت: متأسفانه در حوزه کنترل قیمت‌ها دولت در اکثر حوزه‌ها ناموفق بوده و عملکرد بسیار ضعیفی را داشته است و عملاً بازار رها شده و مغازه‌داران قیمت‌های متفاوتی را به مشتریان اعلام می‌کنند.
 
افزایش مشکوک قیمت نان در آستانه انتخابات ایران

وی افزود: این نگرانی وجود دارد افزایش‌های بی‌موقع و حساب نشده مانند افزایش قیمت نان در شرایطی که مردم تحت فشار اقتصادی هستند باعث صدمات سنگینی به وضعیت معیشتی خانوار‌ها شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افزایش قیمت نان در آستانه برگزاری انتخابات ممکن است مشکوک باشد که حکایت از اهداف سیاسی پشت پرده دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از فارس، تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۲۲۹۰۰۰۲۲۳، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین