پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۵۱۲
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
به گفته به گفته دادستان لاهیجان گیلان، تعدادی از دهیاران و شورا‌های روستا‌ها که نسبت به انجام وظایف قانونی خود در جهت حفاظت و مراقبت از محیط زیست اقدام نکرده و یا به جهات خاصی زمینه‌سازی در جهت ایجاد حریق داشته یا همکاری موثری در اطفاء آن نداشتند، بازداشت شدند.، تعدادی از دهیاران و شورا‌های روستا‌ها که نسبت به انجام وظایف قانونی خود در جهت حفاظت و مراقبت از محیط زیست اقدام نکرده و یا به جهات خاصی زمینه‌سازی در جهت ایجاد حریق داشته یا همکاری موثری در اطفاء آن نداشتند، بازداشت شدند.
شعار سال: تعدادی از دهیاران و شورا‌های روستا‌ها که نسبت به انجام وظایف قانونی خود در جهت حفاظت و مراقبت از محیط زیست اقدام نکرده و بنا به جهات خاصی زمینه‌سازی در جهت ایجاد حریق داشته‌اند یا همکاری موثری در اطفاء آن نداشتند، بازداشت شدند.

ابراهیم انصاری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برخی از اشخاص به صورت عمدی نسبت به آتش زدن بوته‌های چای در سطح مناطق کوهپایه‌ای اقدام کرده بودند، اظهار کرد: با انجام تحقیقات مقدماتی، برخی از افرادی که نسبت به ایجاد حریق عمدی اقدام کرده بودند شناسایی و توسط مراجع انتظامی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه تعدادی از دهیاران و شورا‌های روستا‌ها در این رابطه دستگیر شده‌اند، افزود: در عین حال تعدادی از دهیاران و شورا‌های روستا‌ها که نسبت به انجام وظایف قانونی خود در جهت حفاظت و مراقبت از محیط زیست اقدام نکرده و بنا به جهات خاصی زمینه‌سازی در جهت ایجاد حریق داشته‌اند یا همکاری موثری در اطفاء آن نداشتند، بازداشت شدند.

دادستان انقلاب و عمومی لاهیجان با اشاره به ادامه تحقیقات در جهت شناسایی افراد گفت:کلیه اشخاص مسؤول می‌بایست برحسب وظایف قانونی تعریف شده اقدام لازم را به عمل آورند و دستگاه قضایی با هر گونه اقدامی که منجر به تخریب اراضی ملی و باغ‌های چای به هر طریقی گردد یا اشخاص مسؤول در انجام وظایف قانونی خود مسامحه کند، برخورد قانونی را به عمل خواهد آورد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۱ دی ۱۴۰۰، کدخبر:۸۱۸۷۱۲، www.asriran.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین