پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۷۱۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳
قریب به یقین می‌توانیم بگوییم که حتی اصطلاح موج چهارم شناخت هم به گوش شان نخورده است. ترکیب علم و دین را در حد شعار شنیده اند و بی خبر و کم اطلاع از الگو‌های ترکیب پارادایمیک هستند. افرادی با این خصوصیات و سطح توانمندی درباره آسیب‌های دانشگاه و ارتباط حوزه و دانشگاه، نقد و نظر می‌کنند! واقعا چه می‌توان گفت؟

شعار سال: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس انقلابی یازدهم مدعی شد که آموزش و پرورش موجود، تحت تأثیر تفکر اروپا و غرب است و بنابراین مشخص است خروجی این دستگاه چه کسانی می شوند.
 
 «حجت‌الاسلام حسین میرزایی» نماینده اصفهان در مجلس یازدهم در خصوص وضعیت آموزش و پرورش و دانشگاه های کشور گفت: پیامبر اکرم می‌فرمایند "هرکس زمین را احیا کرد، از آن اوست" و امام علی (ع) می‌فرمایند "قلب جوان مانند زمینی است که هر چه در آن قرار دهی، آن را می‌پذیرد". ما قلب نسل به نسل خود از هفت سال ابتدایی عمر، دوران دانش‌آموزی تا ۱۸ سالگی را به سبک آموزش و پرورش موجود، تحت تأثیر تفکر اروپا و غرب قرار داده‌ایم و مشخص است خروجی این دستگاه افرادی هستند که با تفکر اروپایی و آمریکایی عجین بوده و همان را ارائه می‌کنند.
 
اگر بنا بر تصحیح آموزش و پرورش باشد باید در ابتدا دانشگاه فرهنگیان تصحیح شود. آبشخور دانشگاه فرهنگیان، سایر دانشگاه‌ها است و آبشخور خود دانشگاه‌ها هم فعلاً از اروپا و آمریکا است؛ این سلسله اینگونه طی شده و تأثیر خود را می‌گذارد. اگر آبشخور دانشگاه فرهنگیان حوزه‌های علمیه باشد، دانشگاه فرهنگیان اصلاح و در نتیجه آموزش و پرورش اصلاح می‌شود و دانش‌آموزان با سبک زندگی اسلامی-ایرانی جلوه‌گری خواهند کرد. علوم انسانی باید در اختیار حوزه‌های علمیه و مباحث فنی مهندسی در اختیار دانشگاه‌ها باشد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران  ، تاریخ انتشار: 9 بهمن1400، کدخبر: 125338، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
0
0
تو آموزش و پرورش موجود اصلا تفکری وجود نداره، نگران نباشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین