پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۸۱۷۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
ضرب المثل فارسی وجود دارد بنام خود گویی و خود خندی و دادا، تو چقدر هنرمندی؟! شاید قیاس مع الفارق باشد، اما بنظر ما این ضرب المثل بی شباهت به اعطای نشان حامی مسوولیت اجتماعی در صنعت ساختمان به محمود شایان نیست. سوال این است که محمود شایان چه اقدام شاخص یا اقدامات قابل تحسین و توجهی برای دریافت مسولیت اجتماعی در صنعت ساختمان کرده است؟ معمایی که شاید خود محمود شایان هم نتواند حلش کند؟

شعار سال: نخستین گردهمایی «مسوولیت اجتماعی و صنعت ساختمان» با موضوع هم اندیشی و توان افزایی در صنعت ساختمان، فرصت‌ها و چالش‌ها با حضور اکبر نیکزاد، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن، حسین علی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، حمزه شکیب رییس سازمان نظام مهندسی کشور و اقبال شاکری نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد. بنا بر اخبار دریافتی از سایت خبری بانک مسکن، در این همایش به مدیر عامل بانک مسکن نشان حامی مسوولیت اجتماعی در صنعت ساختمان اعطا شد. بانک مسکن این نشان را به سبب حمایت‌های ویژه از پروژه‌های ساختمانی که در آن مسوولیت اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است، دریافت کرد.
حال سوال مان این است که این پروزه‌ها دقیقا کدامند و چرا بانک مسکن در خصوص آن توضیحات خاصی ارایه نمی‌کند؟ چرا تمایلی برای ورود افکار عمومی به موضوع و قضاوت در خصوص شایستگی‌ها، وجود ندارد؟
همچنین در این همایش از همکاری مهدی طحافچی مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن برای حمایت از پروژه‌های ساختمانی در این حوزه تشکر و قدردانی صورت گرفت.

حسین علی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه کار‌های بزرگی در بانک مسکن در حیطه مسوولیت اجتماعی و ساختمان صورت گرفته از دکتر شایان تشکر و قدردانی کرد. همچنین در این مراسم پیام عزت ا... ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توسط مریم جلالی سرپرست مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران قرائت شد. این رویداد با مشارکت وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی، بانک‌های مسکن و ملت، دانشگاه‌های تهران و شهید بهشتی و ... برگزار شد.

خود گویی و خود خندی، عجب مرد هنرمندی تو را طاقت نباشد از شنیدن، شنیـــــدن کی بود مانند دیدن

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از پایگاه خبری بانک مسکن www.hibna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
0
یکجور باید خودش رو بولد کنه دیگه. گیر ندید بهش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین