پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۴۹۲
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
از مسیر سید جوده که وارد کربلا می‌شوید پس از پایان بلوار به میدان و عمود ۱۴۰۷ خواهید رسید. عمود ۱۴۰۷ جایی است که که برای اولین بار چشم زائران پیاده مسیر نجف، در ورودی کربلا به بارگاه منور قمربنی هاشم (ع) باز می‌شود و هر کس به فراخور حال معنوی خود، واکنشی معنوی- احساسی بروز می‌دهد. طوفانی از احساسات معنوی در اولین نگاه به بارگاه عباس علی و اولین سلام.
شعار سال: عمود ۱۴۰۷ حال و هوای خاص خودش را دارد. لحظه‌ای مکث و چندبار پلک بر هم زدن و شکستن قلب همراه با سلام زیر لب. تجربه مشترک اکثر زوار کربلا که پای پیاده از نجف آمده اند. گویا شهرت باب الحوائجی که می‌گویند با همین سلام از دور بر عباس و شهدای کربلا، قرار است، مستجاب شود و توسل و انتظار، نتیجه اش را نشان دهد. طوفانی از احساسات معنوی و خشیت دینی با سلام بر عباس در اولین نگاه. عموما دست‌ها بر صورت است یا برسینه. بعضی‌ها دست بلند می‌کنند و اشاره به حضور دارند.
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین