پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۰۰۲۰
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
معاون تربیت بدنی و سلامت وزرات آموزش و پرورش گفت: با کمبود بیش از سه هزار معلم ورزش با افزایش ساعت درس تربیت بدنی مواجه شده ایم.

شعار سال: مهرزاد حمیدی در حاشیه مراسم المپیاد ورزشی درون مدرسه ای که در مدرسه انوشیروان دادگر برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: اعتبار ۵۱ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس اختصاص یافته است که مبلغ ۱۲ میلیارد آن تخصیص یافته است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزرات آموزش و پرورشدر مورد نیروی انسانی افزود: با توجه به اضافه شدن سه ساعت به پایه یازدهم و دوازدهم با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم.

وی بیان کرد: سه هزار و ۷۰۰ تا ۳ هزار و ۸۰۰ نفر نیرو کمبود داریم و برای رفع آن با معاونت نیروی انسانی و دانشگاه فرهنگیان هماهنگی کرده ایم تا سهمیه بهتری اختصاص پیدا کند. در کنکور سراسری نیز به ما سهیمه خوبی داده اند.

حمیدی اظهار کرد: نرخ نفوذ المپیاد درون مدرسه ای تا مدارس عشایری راه یافته و شش دانش آموز پسر از عشایر زنجان رکورد روپایی و یک دختر هولاهوپ را در کشور زده اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: نسخه ستادی ملی برای تمام مدارس در نظر گرفته شده اما الزامی برای نوع ورزش در المپیاد وجود ندارد و مدارس در انتخاب ورزش با توجه به امکانات خودآزاد هستند. هدف تنها ایجاد و افزایش تحرک بین دانش آموزان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 2 آبان 96، کد مطلب: 4123379: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین