پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۴۶۶۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: درس تربیت‌ بدنی از سال تحصیلی جدید با کیفیت مطلوب و با حضور معلم ورزش در تمام مدارس ابتدایی دخترانه کشور اجرا می‌شود و دوره آموزشی آموزگاران قبل از سال تحصیلی به اتمام می رسد.

شعار سال: فرحناز مینایی ‌پور روز شنبه افزود: اجرای این طرح سال گذشته توسط کارگروه ورزش معاونت پیشنهاد و پس از ارزیابی و بررسی در جلساتی با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و ورزش جوانان نهایی شد.
پیش از این ارتقای فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان دختر کشور با اولویت مدارس ابتدایی در جلسه مشترک معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزیر آموزش و پرورش تصویب شده بود.
مینایی پور افزود: برای شناسایی و تعیین مدرسان استانی و تشکیل جلسه توجیهی برای آنها، ثبت‌نام آموزگاران پایه برای شرکت در دوره آموزشی مربوطه تهیه پکیج‌های آموزشی و اهدایی- تشویقی و ارسال به شهرستان‌ها برنامه‌ ریزی شده و جلسات توجیهی برای مدرسان دوره آموزشی برگزار می ‌شود.
مینایی‌ پور درباره برنامه ‌ریزی ‌های صورت گرفته توضیح داد: تاکنون افتتاحیه دوره آموزش آموزگاران پایه با اولویت مدارس دخترانه، ستادهای استانی، کمیته تخصصی آموزش، یادگیری مهارت‌های عمومی، گردهمایی کارشناسان به ترتیب در استان‌های خراسان رضوی، لرستان، اصفهان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و یزد برگزار شده است.
بر اساس این گزارش، سال ها معلم خاص ورزش برای دانش ‌آموزان دختر ابتدایی حذف شده و تدریس تربیت‌بدنی را به معلمان همان پایه واگذار کردنده بودند که با توجه به وظایف معلم، موضوع ورزش در حاشیه قرار می گرفت.
حدود شش میلیون دانش آموز دختر در مدارس مختلف کشور تحصیل می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 13 مرداد 97، کد مطلب: 82991172: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
خب خداروکر داریم میریم به سمتی که تبعیض های جنسیتی روز به روز کمتر بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
وسطی رو احیا می کنید یا بالا بلندی رو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین