پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۵۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث قطار سریع السیر ارومیه – تبریز در لایحه بودجه ۹۷ گنجانده شد.

شعارسال: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث قطار سریع السیر ارومیه تبریز در لایحه بودجه ۹۷ گنجانده شد.

سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: طرح راه آهن ارومیه مراغه که که ۱۵ سال با سرعت کند اجرا می شد یکباره از سال ۹۵ شتاب گرفت و ریل گذاری آن با یک ماه تاخیر در مهر ماه به اتمام رسید و اکنون در مراحل نهایی راه اندازی است.

بهادری افزود: طبق قول هایی که مسئولین داده اند تا پایان دی ماه این پروژه افتتاح خواهد شد ولی حدود ۱ ماه تاخیر در افتتاح پیش بینی میر گردد که تاخیر در انتقال زیرکوب به محل پروژه دلیل اصلی آن است و اکنون گروه روسازی به سرعت در حال تکمیل نواقص می باشد.

عضو کمسیون عمران مجلس افزود: اکنون تکمیل جاده دسترسی از مسیر جاده اصلی اشنویه و زیرکوبی، مهمترین نواقص این پروژه می باشند.

بهادری ضمن تاکید بر اینکه در مراحل نهایی، کنترل کیفیت بسیار مهم است و قطعا تست سرعت انجام خواهد شد افزود: ادامه مسیر این ریل تا ایستگاه بعدی در کنار جاده چی چست ۳ گزینه تعیین شده که توسط مشاور در حال مطالعه و بررسی است تا گزینه ی مناسب تری برای ایستگاه بعدی انتخاب شود.

این عضو کمیسیون تلفیق در پایان افزود: که قطار سریع السیر ارومیه-تبریز با پیگیری های فراوان در جدول ۲۰لایحه ی بودجه ۹۷ گنجانده شده و مطالعات امکان سنجی این خط نیز آغاز شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 9 دی 1396، کدخبر: 6381089 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
خب خداروشکر که تو بودجه این از قلم جا نموند! امیدوارم هرچه سریع تر با پیگیری های مسئولین غیرتمند این طرح شروع بشه و به اتمام برسه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین