پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۹۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌غربی گفت:«محمدباقرنوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز برای بازدید از پروژه راه‌آهن به ارومیه سفر می‌کند.

شعار سال: ناصر حضرتی پر اظهار کرد: نوبخت امروز از راه زمینی و از سمت تبریز به سمت ارومیه حرکت کرده و عمده هدف وی از این سفر، بازدید از راه آهن ارومیه-مراغه است.

وی تصریح کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه، امشب به تهران بازگشته و پیش از بازگشت، احتمال می رود در جلسه ای حضور داشته باشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اینکه امید است پروژه راه آهن ارومیه-مراغه در هفته دولت توسط رئیس جمهور افتتاح شود، برای همین نوبخت، مشکلات اعتباری و اجرایی احتمالی آن را بررسی می کند.

وی بیان کرد: خوشبختانه مشکل اعتباری نیز در پروژه راه آهن ارومیه مراغه وجود نداشته و در حال اجرای آخرین مراحل مربوط به آن است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 22 مرداد 97، کد مطلب: 13970522000053:www.azarbaijan-gharbi.farsnews..com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
ا.ف75
ایشون مگه رییس سازمان بودجه نیست؟ فکر کنم برای اضافه کاری دارن جای وزیر راه کار میکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
واقعا باید نظارت از همه جهت روی این پروژه های بزرگ صورت بگیره.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
مشکلات اعتباری این طرح رو از دفتر کارشون هم میشه بررسی کرد ونیازی به سفر نیست. ظاهرا اشتباهی سفر کردند....م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین