پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
شهرام دبیری، رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در مراسم بهره‌برداری از بیمارستان کودکان سرطانی در تبریز، با بیان اینکه در مجموعه مدیریتی آذربایجان‌شرقی اتفاق نظر و تعامل خوبی در زمینه انجام پروژه‌های عمرانی و خدماتی وجود دارد، اظهار کرد: خوشبختانه هماهنگی خوبی بین دانشگاه علوم پزشکی و مجموه شورا و شهرداری وجود دارد و بایکدیگر در کارهای مختلف همکاری داریم .

شعار سال: شهرام دبیری، رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در مراسم بهره‌برداری از بیمارستان کودکان سرطانی در تبریز، با بیان اینکه در مجموعه مدیریتی آذربایجان‌شرقی اتفاق نظر و تعامل خوبی در زمینه انجام پروژه‌های عمرانی و خدماتی وجود دارد، اظهار کرد: خوشبختانه هماهنگی خوبی بین دانشگاه علوم پزشکی و مجموه شورا و شهرداری وجود دارد و بایکدیگر در کارهای مختلف همکاری داریم .

دبیری افزود: از 4 سال قبل در زمینه ضرورت احداث بیمارستان کودکان سرطانی کارهایی آغاز شد و در این راستا این بیمارستانبا همکاری شهرداری تبریز و دانشگاه علوم پزشکی احداث شد.

وی در ادامه از احداث دهکده سلامت در شهرک خاوران خبر داد و گفت:این دهکده سلامت با هدف تمرکززدایی مراکز درمانی درتبریز احداث می‌شود.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تصریح کرد: به ترافیک سنگین داخل شهر بر دلیل وجود مطب پزشکان، ترافیک سنگینی در داخل ایجاد می شود و سعی ما بر این است تا با انتقال مطب پزشکان تبریز به خارج از شهر مشکل ترافیکی موجود در داخل شهر را مرتفع نماییم.

وی در ادامه به تبیین بخشی از اقدامات شورا و شهرداری تبریز درجهت ارتقاء سطح سلامت جامعه پرداخت و گفت: طرح سنجش عدالت در سلامت، طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و نیز برنامه‌های نرم‌افزاری توسعه خدمات درمانی از جمله این اقدامات می باشد.

دبیری خاطرنشان ساخت: مدیران شهری و شورای اسلامی شهر تبریز نگاه جزیره‌ای به شهر نداشته و سعی دارند تا توسعه شهر به صورت متوازن صورت پذیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آسان نیوز، تاریخ انتشار جمعه 16 بهمن 1394، کد مطلب: -: www. asanews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
هیچی مسئولین گفتن احداث میشه معلوم نیس کی احداث میشه حالا یه حرفی زدن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین