پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۱۶۵
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد درمجلس با بیان اینکه بخش اعظمی از خرمایی جنوب کرمان د ر سردخانه‌ها به سرمی‌برد،گفت: کاهش هزینه سوخت هواپیماهای باربری عاملی برای صادرات خرما به کشورهای حوزه خلیج فارس تلقی می‌شود.

شعار سال: یحیی کمالی پوردر گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملتدرباره حال و روز خرما داران در این حوزه انتخابیه، گفت: برایتسهیل صادرات خرمابا کیفیت جیرفت از فرودگاه این حوزه انتخابیه به کشورهای حوزه خلیج فارس،افغانستان و روسیه ما نیازمند ایجاد پایانه صادراتی در این حوزه انتخابیه است که در راستای ایجاد این پایانه بسیار مهم بتوانیم محصولات کشاورزان را به طریق مستمر روانه بازار صادراتی کنیم.

نماینده مردم جیرفت وعنبرآباد درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از موانع صادرات بهینه خرما به بازارهای جهانی جابجایی متعدد و معطلی در گمرک است که موجب می شود که کیفیت خرما با کاهش روبرو شود.

کمالی پور افزود: بالا بودنهزینه‌های باربری هواپیماییما را از گردونه رقابت با دیگر کشورهای صادر کننده خرما حذف می کند زیرا زمانی که کشاورزان با هزینه بالایی محصولی همچون خرما رابه اصطلاح روانه ترانزیت هوایی می‌کنند، بدیهی است که در راستای آن باید بهای خرما را نیز برای سنخیت باهزینه تولیدافزایش دهد که در این راستا مشخص است ،محصول قابلیت تعیین نرخ صادراتی را برای رقابت با دیگر کشورهای صادر کننده خرما را نخواهد داشت.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه بخش اعظمی از خرمایی جنوب کرمان در سردخانه‌ها به سرمی‌برد یادآورشد: کاهش هزینه سوخت هواپیماهای باربری عاملی برایصادرات خرمابه کشورهای حوزه خلیج فارس تلقی می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مجلس شورای اسلامی ، تاریخ انتشار 11دی 96، کدمطلب:363477، www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین