پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۰۲۳۸۶
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آیین نامه جذب نخبگان در دانشگاه آزاد ظرف هفته آینده نهایی خواهد شد و پس از تصویب در شورای هدایت دانشگاه، برای اجرا به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ می شود.

شعارسال: بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، با تاکید بر لزوم حمایت از نخبگان گفت: در همین زمینه آیین‌نامه‌ای در حال تدوین است که در آن جذب و حمایت از نخبگان اعم از نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در اولویت اول و نخبگان دیگر دانشگاه‌ها در اولویت بعدی لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه ماموریت تدوین و تبیین این آیین‌نامه به عهده باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: ظرف هفته آینده آیین نامه مذکور نهایی خواهد شد و پس از تصویب در شورای هدایت دانشگاه، برای اجرا به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ می شود.

دکتر رنجبر خاطر نشان کرد: بر اساس آیین‌نامه جذب نخبگان، تلاش داریم تا بستری را فراهم کنیم تا نخبگانی که در دیگر دانشگاه‌های کشور مشغول به تحصیل هستند نیز بتوانند در این دانشگاه و در رشته دوم تحصیل کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی افزود: همچنین باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه مامور شده تا با شناسایی صنعت و توانمندی‌های هر استان و نخبگان بومی آن استان در دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی کسب و کارهای کوچک و شرکت‌های نوپا را در دستور کار خود قرار دهد.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 12 دی 96، کد خبر: 333453، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین