پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۷۸۹
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
سخنگوی کمیسیون صنعت گفت: پیرو ابهام در خصوص قراردادی در مرکز توسعه الکترونیک، نامه ای به وزیر صنعت ارسال شد که در این مورد از طریق حوزه توسعه تجارت جواب مشکل پیش آمده را کتباً به کمیسیون اعلام کنند.

شعارسال:سخنگوی کمیسیون صنعت گفت: پیرو ابهام در خصوص قراردادی در مرکز توسعه الکترونیک، نامه ای به وزیر صنعت ارسال شد که در این مورد از طریق حوزه توسعه تجارت جواب مشکل پیش آمده را کتباً به کمیسیون اعلام کنند.

سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنعت مجلس  پیرامون موضوع مطرح شده در رسانه ها (خبرگزاری دانشجو) در خصوص ابهام در قرارداد منعقد شده در مرکز توسعه الکترونیک، گفت: حجت الاسلام حسینی کیا عضو هیات رئیسه امروز در جلسه کمیسیون موضوع ابهام در خصوص قراردادی در مرکز توسعه الکترونیک را مطرح کردند که پیرو آن از طرف کمیسیون نامه ای به وزیر محترم صنعت نوشته و ارسال شد که در این مورد از طریق حوزه توسعه تجارت جواب این مشکل پیش آمده را کتباً به کمیسیون اعلام کنند.

گفتنی است در چند روز گذشته در گفت‌وگو با حجت الاسلام سعیدی کیا خبر مبنی بر بی قانونی و تخلف در مرکز توسعه تجارت الکترونیک منتشر شد که افکار عمومی بعد از آن منتظر واکنشی از سوی وزارت صنعت و یا دستگاه های نظارتی در این خصوص بودند.

رسانه ها با توجه به انتشار قرارداد مدعی بودند که قرارداد مذکور بدون ثبت در سامانه ستاد و به صورت ترک تشریفات در سازمان مرکز توسعه الکترونیک منعقد شده است

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ،تاریخ انتشار21دی 96،کدخبر: 659046 ، snn.ir www.

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین