پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۰۳۰
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های کهگیلویه و لنده از تشکیل پرونده قضایی برای یکی از مزارع پرورش ماهی موگرمون مبنی بر ایجاد فاجعه زیست محیطی در رودخانه جن موگرمون خبرداد.

شعار سال: رضا عزیزی  ضمن اشاره به رهاسازی ماهی های مرده توسط یکی از مزارع پرورش در بخش موگرمون از توابع شهرستان لنده در استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: چند روز پیش گزارشی مبنی بر تلفات سنگین یکی از مزارع پرورش ماهی در بخش موگرمون به دست ما رسید که بلافاصله اکیپی از اداره محیط زیست به منطقه اعزام شد.

وی افزود: باتوجه به میزان تلفات بسیار بالای این طرح ماهی در ابتدا پیشنهادشد که این حجم از ماهی مرده به کارخانه خوارک ماهی منتقل شوند که با استقبال چندانی از سوی مجری طرح مواجه نشده است و در نتیجه پس از تحقیقات بسیار شاهد رهاسازی ماهی مرده در بستر رودخانه از سوی مزرعه دار شدیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های کهگیلویه و لنده تصریح کرد: به دلیل عدم رعایت اصول زیست محیطی توسط مجری مزرعه پرورش ماهی در بخش موگرمون براساس مستندات تهیه شده که پرونده این فرد تشکیل و به مراجع قضایی معرفی خواهدشد.

وی تاکیدکرد: مزارع پرورش ماهی و مرغداری ها به محض بروز چنین حوادثی باید نسبت به امحاء لاشه براساس آیتم های زیست محیطی و یا به وسیله دستگاه لاشه سوز که در شهرستان کهگیلویه موجود می باشد اقدام کنند.

عزیزی اظهارکرد: مردم شهرستان های کهگیلویه و لنده می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد این چنینی سریعاً با اداره محیط زیست دهدشت تماس گرفته و موارد خود را بیان کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 21دی 96، کدمطلب:105290، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین