پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۰۴۴۹۵
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به روستائیان و عشایر با کارمزد 6 درصد خبر داد.

شعار سال: معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به روستائیان و عشایر با کارمزد 6 درصد خبر داد.

به گزارش ایسنا ، رضوی در جمع خبرنگاران در لرستان اظهار کرد: با تلاش‌های بسیار زیاد دولت در آذر سال گذشته لایحه دو فوریتی اشتغال روستاییان و عشایر به مجلس آمد که طبق آن صندوق توسعه ملی موظف شد تسهیلات بدون کامزد ارائه دهد.

وی با بیان اینکه این موضوع شهریور امسال در مجلس به تصویب رسید، افزود: البته اگر بنا بود از توان دیگر بانک‌ها استفاده نکنیم می‌توانست این تسهیلات بدون بهره باشد .

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با بیان اینکه ایجاد اشتغال و از بین بردن بیکاری سرآغاز برنامه‌های دولت است، گفت: در همین راستا منابع بانک‌ها را مورد استفاده قرار دادیم و به آنها گفته شد که به همان مقدار آورده صندوق توسعه ملی، آورده داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: این مقدار ۶۰۰۰ میلیارد تومان با نرخ کارمزد ۱۸ درصد بود که با صفر درصد صندوق به ۹ درصد می‌رسد.

رضوی بیان کرد: قانون‌گذار اعلام کرده که معدل کارمزد به ۶ درصد برسد و آن را مدیریت کردیم.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از پرداخت تسهیلات با نرخ سود ۱۰ درصد در شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر اشاره کرد و گفت: به روستائیان و عشایر نیز وام با کارمزد ۶ درصد پرداخت می‌کنیم.

وی ادامه داد: این تسهیلات سه سال تنفس دارد و بعد از آن به مدت ۶ سال اقساط پرداخت می‌شوند. آورده شرکت‌های دانش‌بنیان نیز ۱۵ درصد خواهد بود و روستاییان ۲۰ درصد است که در جلسه تقاضا شد کمتر شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 22دی 96، کدمطلب:96102111259، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین