پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۴۶۸
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
فرمانده ناجا از افزایش 12 درصدی کشفیات مواد مخدر در کشور خبر داد و بیان کرد: ناجا تمام تلاش خود را می‌کند که مواد مخدر وارد کشور نشود؛ اما باندهای مافیایی هستند که این مواد را وارد می‌کنند.

شعارسال: سردار حسین اشتری درحاشیه نشست سراسری روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه یکی از اولویت‌های امسال ناجا مبارزه با مواد مخدر و مقابله با ورود مواد مخدر به کشور است، گفت: در مرزها اقدامات کنترلی برای مبارزه با ورود و خروج مواد مخدر انجام شده به نحوی که امسال با افزایش 12 درصدی کشفیات روبه‌رو بودیم.

فرمانده ناجا تقویت گلوگاه‌ها، تقویت و استفاده از سگ‌های مواد یاب، استفاد از تجهیزات به‌روز را از دیگر مواردی دانست که ناجا طی این مدت در امر مبارزه با مواد مخدر انجام داده است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در امر تهیه و توزیع مواد مخدر باندها و شبکه‌های مختلفی شناسایی و دستگیر شده‌اند، گفت: این افراد پس از دستگیری و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

اشتری با بیان اینکه برخورد با خرده‌فروشان مواد از جمله مطالبات مردمی است، خاطرنشان کرد: طرح جمع آوری معتادان متجاهر نیز بارها اجرایی شده و ناجا بارها اعلام کرده است این آمادگی را دارد تا هر زمانی که مکان‌های مورد نظر برای جمع آوری این افراد مشخص شود اقدام به جمع آوری آنها اقدام کند.

وی ادامه داد:‌ ناجا با تمام ظرفیت خود در امر مبارزه با مواد مخدر به شکل شبانه روزی فعالیت می‌کند که نتیجه آن مشخص بوده و تقدیم کردن تعداد زیادی شهید و جانباز از نشانه‌های آن است.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوالی در مورد سخنان وزیر دفاع به نقل از رهبر انقلاب درباره ممنوعیت فعالیت اقتصادی نیروهای مسلح و وضعیت بنیاد تعاون ناجا و بانک قوامین، اظهار کرد:‌ در خصوص موضوعات اقتصادی، ناجا تابع دستورات ستاد کل نیروهای مسلح است. قرارگاه انضباتی تشکیل شده و بر اساس دستورالعمل‌ها کار خود را انجام می‌دهیم.

اشتری هم‌چنین درباره کمپ‌های غیر مجاز مواد مخدر،گفت: مردم می‌توانند فعالیت این کمپ را به پلیس اعلام کنند و مطمئن باشند با این کمپ‌ها برخورد خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چرا علی رغم تمام اقدمات انجام شده این حجم از مواد مخدر وارد کشور شده است، تصریح کرد: ناجا تمام تلاش خود را می‌کند که مواد مخدر وارد کشور نشود؛ اما باندهای مافیایی هستند که این مواد را وارد می‌کنند و علاوه بر مرزهای زمینی از طریق دریا و آسمان نیز این مواد وارد کشور شده و در این زمینه مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم برطرف شود.

اشتری درباره بخشنامه اخیر قوه قضاییه در خصوص اعدام قاچاقچیان مواد مخدر و شرایط جدید، اظهار کرد: ما نظراتمان را در این باره به مسئولان قوه قضاییه ارائه کرده‌ایم و آنها نیز استقبال کردند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری  آنا، تاریخ انتشار:1 بهمن 1396، کدخبر: 339505،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین