پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۷۹۳
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج گفت: تخلف نمایشگاه‌های اتومبیل‌رو به افزایش است و ازاین‌پس با تخلفات این قشر به‌صورت جدی برخورد و در دستگاه قضایی پیگیری خواهد شد.

شعار سال: سرهنگ غلامعلی شرق گفت: در بسیاری از مناطق کرج با ایجاد ترافیک توسط نمایشگاه‌های اتومبیل مواجه هستیم.

وی افزود: توقف دوبله خودروها در مقابل نمایشگاه‌های اتومبیل موجب می‌شود حجم ترافیک افزایش یابد و ازاین‌پس با این‌گونه موارد برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج تصریح کرد: این قبیل نمایشگاه‌ها در نظم شهر اخلال به وجود خواهند آورد و اجازه نمی‌دهیم حق مردم ضایع شود.

سرهنگ شرق تأکید کرد: وجود این شرایط موجب می‌شود، میزان تصادفات و خسارت جانی و مالی در شهر افزایش یابد.

وی یادآور شد: طبق آمار بررسی‌شده در حال حاضر حدود 80 درصد از تعداد جان‌باختگان تصادف، عابرین پیاده هستند و مراکز مربوطه موظف هستند در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس انتظامی، شهرداری‌ها و سایر ارگان‌های مربوطه رسیدگی به حفظ حقوق شهروندی را در دستور کار قرار دهند.

سرهنگ شرق در پایان خاطرنشان کرد: ازاین‌پس با تخلفات نمایشگاه داران برخورد جدی خواهد شد و پرونده‌هایشان در مجموعه قضایی پیگیری می‌شود و در صورت لزوم به مهروموم این مجموعه‌ها منجر خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 25 دی 96، کد مطلب: 13961025001569: www.alborz.farsnews.com



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین