پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۸۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
باغات بم اجازه تغییر کاربری ندارند هادی شهسوارپور پیش از ظهر امروز در جلسه کمسیون عمران شهری اظهار داشت: باغات بم به هیچ عنوان اجازه تغییر کاربری داده نمی‌شود.

شعار سال: فرماندار بم گفت: از آنجا که بم ثبت جهانی شده و به عنوان باغ شهر ایران شناخته می‌شود، مسؤولان مرتبط باید هماهنگی‌های لازم را انجام دهند تا هیچگونه تغییر کاربری در خصوص باغات در این شهرستان انجام نشود.

وی افزود: باید سازمان‌هایی مانند شهرداری، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و مسکن و شهرسازی با تشکیل یک کارگروه باغات بم را شناسنامه‌دار کنند تا کسی نتواند در آن تغییراتی بوجود آورد.

وی با بیان اینکه در اطراف ارگ قدیم باید روشنایی کامل صورت بگیرد تا شهروندان و گردشگران از مناظره طبیعی بیشتر استفاده کنند، عنوان کرد: شهرداری‌های بم و بروات باید مسیرهای گردشگری ویژه قنوات را باز کرده و تابلو‌های راهنمایی و رانندگی را به دو زبان فارسی و انگلیسی داشته باشند تا مسافران خارجی دچار سردرگمی نشوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت طلوع ارگ، تاریخ 2 بهمن 96، کد مطلب: 2104: www.toluearg.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
به جای اینکه از تغییر کاربری این زمین ها بخواد پولی عابد کسی بشه خب یه کاری کنین گردشگری رونق پیدا کنه اقتصاد استان تامین بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین