پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۱۰۶۴۲۵
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روند فعلی اداره کشور امکان بستن بودجه در چند سال آینده را غیرممکن می‌کند، گفت: قیمت ارز در ایران را صرافی‌های استانبول مشخص می‌کنند.

شعار سال: محمدرضا تابش در نشست شورای اداری استان یزد با اشاره به اینکه کشور در وضعیت سختی قرار دارد، اظهار داشت: با این وجود مردم برای تحقق آرمان‌هایی در کشور انقلاب کردند و باید این آرمان‌ها از جمله مقابله با قدرت‌های استکباری و استبدادی، استقلال کشور و مبارزه با فقر، فساد و تبعیض و کمر همت بستن برای رفع مشکلات مردم محقق شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورتی که ما در راستای تحقق این آرمان‌ها قدم برداریم و از ظرفیت‌های کشور استفاده کنیم مطمئنا آمریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله‌های آنها هیچ کاری نمی‌توانند بکنند چرا که پشتوانه مسئولان ملت بزرگوار ایران هستند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تامین منابع لازم برای تحقق مطالبات مردم افزود: همه مشکلات نشات گرفته از تنگناهای حادث شده نیست و بسیاری از آنها به وسیله تدبیر، تعامل مثبت با مردم، تلاش و کوشش قابل حل است.

تابش ادامه داد: از همه مسئولان درخواست داریم که با تعامل بیشتر با مردم و تلاش و کوشش بیشتر، مشکلات پیش روی مردم و فعالان اقتصادی و صنایع را رفع کنیم و ان‌شاالله با گذر از این مشکلات نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

وی با اشاره به اینکه دیوان محاسبات اقدامات بسیار خوبی انجام داده خاطرنشان کرد: این که دیوان محاسبات توانست در سریع‌ترین زمان ممکن گزارش تفریغ بودجه 95 را دیروز تقدیم مجلس کند بسیار کار ارزشمندی بود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با این روندی که ما کشور را اداره می‌کنیم، بستن بودجه در چند سال آینده غیرممکن می‌شود و در سال‌های بعد با مشکل مواجه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این امر از بزرگ بودن اندازه دولت، سوء مدیریت و معیوب بودن ساختارها در هر سه قوه نشات می‌گیرد و همچنین ضعف و نداشتن ابزار بازدارنده در برخورد با تخلفات عامل اصلی این چنین مواردی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نظارت هم صورت بگیرد و ابزار بازدارنده وجود نداشته باشد خیلی کارساز نیست چرا که الان هم برخی متخلفان بزرگ در زندان هستند ولی هیچ تضمینی برای جبران آن وجود ندارد.

نائب رئیس فراکسیون امید با تاکید بر اینکه باید در راستای تحقق عدالت اجتماعی در جامعه قدم برداریم خاطرنشان کرد: این که یک نفر پورشه دو میلیاردی سوار شود و یک نفر در خرید کفش برای فرزندش نداشته باشد و دو فرزندش را با یک جفت کفش به مدرسه می فرستد نمی‌توان گفت عدالت اجتماعی داریم.

تابش افزود: تعریف توسعه پایدار الان به این صورت است که توسعه‌ای پایدار است که نیازهای نسل امروز را برآورده کند و به نیازهای نسل‌های آتی هم لطمه‌ای وارد نکند اما ما با این روش بودجه‌ای و در حال آینده فروشی هستیم و منابع نسل‌های آینده را با خطر مواجه می‌کنیم.

وی با طرح این سوال که چرا باید با وجود این همه اقداماتی که در کشور صورت می‌گیرد باز شاهد فسادهای بزرگ مالی و اداری در کشور باشیم، گفت: ما باید امکان ورود و انجام فساد در کشور را ببندیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با تاسف نسبت به اینکه قیمت ارز در ایران را صراف‌های استانبول و دیگر نقاط مشخص می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم دلبسته به انقلاب هستند و پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند ولی به تعبیر مقام معظم رهبری با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه را تمیز کرد، فسادها مردم را ناامید می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 5بهمن 96، کدمطلب:1637825، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین