پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۰۷۹۸۶
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با صدور بخشنامه‌ای شیوه احتساب سوابق خدمت ایام حق‌التدریسی های تمام وقت معلمان رسمی شاغل را اعلام کرد.

شعار سال: در بخشنامه شماره ۷۱۰/ص۲ تصریح می‌شود که احتساب ایام خدمت تمام وقت آن دسته از معلمانی که به استخدام رسمی پذیرفته شده‌اند براساس (۹) درصد ((حقوق)) ,((فوق العاده‌ها ))و((تفاوت تطبیق))که در اولین حکم استخدامی بدو خدمت رسمی آمده محاسبه و کسورات مربوط به صندوق بازنشستگی واریز می‌گردد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در این بخشنامه اعلام کرد : به موجب تبصره (۲)ماده (۸۵)و ماده(۱۵۱) قانون استخدامی کشوری و ماده (۱۰۵ )قانون مدیریت خدمات کشوری , احتساب ایام خدمت تمام وقت حق التدریسی آن دسته از معلمانی که به استخدام رسمی پذیرفته شده‌اند بر اساس ۹ درصد حقوق، فوق‌العاده‌ها و تفاوت تطیبق کارکنانی که بعد از ۱۳۸۸/۰۱/۰۱ استخدام شده‌اند، برابر ماده (۱۰۶)قانون مدیریت خدمات کشوری برمبنای حقوق ثابت و فوق‌العاده‌های مستمر و ویژه مشمول کسورات که در اولین حکم استخدامی بدو خدمت رسمی آمده محاسبه و کسورات مربوطه به صندوق بازنشستگی واریز می‌شود.

در این بخشنامه تاکید شده از آنجاکه مواد قانونی مذکور ملغی نشده و برقوت خود باقی است بر این اساس کسورات مربوط به این قبیل کارکنان بر مبنای(۹) درصد اولین حکم استخدامی بدو خدمت قابل محاسبه است.

صندوق بازنشستگی کشوری در تاریخ ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ با صدور نامه‌ای به اداره بازنشستگی و موظفان آموزش و پرورش استان‌ها و ابلاغ دستورالعملی در این‌خصوص، نگرانی‌هایی را برای این گروه از همکاران فرهنگی ایجاد کرده بود که با ابلاغ بخشنامه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش این نگرانی‌ها برطرف خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 11بهمن 96، کدمطلب:589035، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین