پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۰۹۸۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱
امام جمعه باغستان با بیان اینکه دهه فجر و ۲۲ بهمن نماد انقلاب اسلامی است، گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را مانند همیشه مأیوس و ناامید می‌کنند.

شعار سالحجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد سادات‌الرسول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان تهران در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: هر انقلاب فرهنگی و دینی که متولد می‌شود یا به وجود می‌آید، یک شاه‌کلید دارد که رکن اصلی انقلاب است و ولایت فقیه رکن رکین انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه این نوع انقلاب در جهان بی‌بدیل و بی‌نظیر است، تصریح کرد: بعضی‌ها در طول انقلاب خواستند با نشان‌دادن کلید مک‌فارلین، این شاه‌کلید انقلاب ما را عوض کنند، اما نتوانستند و هرگز هم نخواهند توانست.

امام جمعه باغستان اضافه کرد: انقلاب اسلامی یک‌سری شعارهای اساسی دارد که هرگز تغییرپذیری ندارند؛ مانند جنگ جنگ تا پیروزی، مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه و امثال این شعارهای اساسی که درواقع اذان انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

سادات‌الرسول با تأکید بر اینکه انقلاب اسلاکی ارکانی را ایجاد می‌کند که ماندگاری دائمی دارند، اظهار داشت: با غفلت برخی مسؤولان، متأسفانه بعضی از ارکان انقلاب را سر بریدیم و الآن فقط تأسف آن نهادهای انقلابی را می‌خوریم.

امام جمعه باغستان با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم ارزش نهادها را بفهمیم، باید نگاه کنیم و ببینیم الآن سپاه در کدام قله قرار دارد، تصریح کرد: کمیته و جهاد سازندگی هم که با سپاه تأسیس‌ شده بودند، الآن باید در همان قله‌های بلند می‌بودند و در این صورت ‌وضعیت اقتصادی ما این نمی‌بود.

سادات‌الرسول با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران یک‌سری اصولی دارد که مقام معظم رهبری از آن‌ها به‌عنوان خطوط قرمز یاد کرده‌اند، اضافه کرد: عدول از آن‌ها برای هیچ‌کس و در هیچ رده مدیریتی جایز نیست؛ مانند قانون اساسی که عدول از آن‌ به‌ هیچ‌ عنوان صحیح نیست.

وی با بیان اینکه نماد و نشانه‌هایی وجود دارد که برای همه قابل‌ رؤیت است، افزود: روز قدس، 13 آبان، 22 بهمن و دهه فجر و هفته دفاع مقدس نمادهای انقلاب‌ هستند.

امام جمعه باغستان با اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی در واقع جشن تولد انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این جشن به مدت 10 روز تولد ادامه دارد و در 22 بهمن کیک شیرین انقلاب بریده می‌شود تا همه مردم از شیرینی این انقلاب و این جشن بهره‌مند شوند و خاطره انقلاب یک‌بار دیگر تجدید شود.

سادات‌الرسول با تأکید بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن به‌ حمد و عنایت الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و بصیرت بی‌نظیر و بی‌بدیل مردم انقلابی هر سال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود، اظهار کرد: مردم دشمن را مانند همیشه مأیوس و ناامید می‌کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 22بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۱۹۰۰۱۳۱۰، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Lord
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
اگر کسی فکر میکند میتواند بین ایرانی جماعت اختلاف بیندازد معلوم است ذره ای از تاریخ نمیداند
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین