پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۹۹۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فردا ۲۴ بهمن آخرین فرصت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کدرشته های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد است.
شعارسال: حسین توکلی افزود: مرحله دوم اعلام‌ ظرفیت‌ رشته‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ ۹۶ از سه شنبه ۱۷ بهمن آغاز شده و با توجه به تمدید فرصت انتخاب رشته، داوطلبان تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۲۴ بهمن فرصت دارند در این مرحله ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ ۱۳۹۶ تعداد ۸۵۶ نفر است و تاکنون ۳۹۶ نفر نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند.

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۶ ثبت‌نام و در جلسه امتحانی حاضر بوده‌اند و بر اساس شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌های‌ راهنمای شماره‌ ۱ و ۲ آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۳۹۶ مجاز به انتخاب رشته هستند، امکان انتخاب رشته در این مرحله را دارند.

وی یادآور شد: گزینش‌ نهایی‌ در هر یک‌ از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق‌ انجام‌ خواهد شد و هر داوطلب‌ منحصراً مجاز به‌ انتخاب‌ کدرشته‌ تحصیلی‌ خواهد بود که‌ در آزمون کدرشته‌ امتحانی‌ مربوط شرکت‌ کرده‌ باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  مهر، تاریخ انتشار23بهمن 96، کدخبر: 4225733 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
هر سال داره به دانشجویان ارشد بیکار اضافه میشه
کاش یه کاری برای اشتغال جوونا انجام بدن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
تو ارشد مدرک بگیریم که چی بشه وقتی کاری نیست؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
نمی خوام نفوس بد بزنم ولی لازمه واقعا برای این پتانسیل شغلی این همه دانشجو؟ این سوالیه که باید وزارت کار و وزارت علوم سرش به نتیجه برسن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین