پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۰۹۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
رئیس بازرسی پلیس پایتخت با اعلام این مطلب که ۸ پایگاه رسیدگی به شکایات مردم در تهران فعال است، گفت: نیروهای ۱۹۷ در کمتر از ۳۰ دقیقه در محل حاضر شده و نسبت به ثبت درخواست شهروندان و رسیدگی آنی اقدام می‌کنند.

شعارسال: رئیس بازرسی پلیس پایتخت با اعلام این مطلب که ۸ پایگاه رسیدگی به شکایات مردم در تهران فعال است، گفت: نیروهای ۱۹۷ در کمتر از ۳۰ دقیقه در محل حاضر شده و نسبت به ثبت درخواست شهروندان و رسیدگی آنی اقدام می‌کنند.

سردار سید جعفر حسینی رئیس بازرسی پلیس پایتخت در مورد فعالیت مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ تهران گفت: در حال حاضر ۸ پایگاه فوریتی ۱۹۷ پلیس تهران در نقاط مختلف شهر پس از تماس تلفنی مردم به خواسته‌های آنها رسیدگی می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروهای ۱۹۷ در کمتر از ۳۰ دقیقه در محل حاضر و نسبت به ثبت درخواست شهروندان و رسیدگی آنی اقدام می‌کنند و در صورتی که نیاز به بررسی بیشتر باشد، درخواست شهروندان را به یگان مربوطه ارجاع می‌دهد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: ۸۰ درصد تماس‌های مردمی پس از حضور ماموران ۱۹۷ منجر به صلح و سازش شده و ۲۰ درصد به بازرسی‌های یگان تخصصی برای بررسی بیشتر ارجاع می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1396، کدخبر: 13961125000490 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
من همین کارو پیگیری کردم واقعا در کمتر از 30 دقیقه پیگیری کردن! شهرداری دوران قالیباف خوب ساخته شد واقعا امیدوارم که دوران نجفی خوب باقی بمونه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین