پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۶۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
«حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور» تاکید کرد: آمریکایی ها و صهیونیست ها به دنبال تخریب اعتماد جهانی نسبت به جمهوری اسلامی ایران و همچنین ایجاد رعب و وحشت و تهدید نشان دادن ایران هستند

شعارسال: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات خصمانه آمریکایی ها و صهیونیست ها نسبت به جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکایی ها و صهیونیست ها به دنبال تخریب اعتماد جهانی نسبت به جمهوری اسلامی ایران و همچنین ایجاد رعب و وحشت و تهدید نشان دادن ایران هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: چرا آمریکایی ها و صهیونیست ها (مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر) به گروه های تروریستی سلاح می دهند و هم پیمانانشان مردم یمن و بحرین را قتل عام می کنند و چرا آنها سلاح هایشان را در اختیار رژیم های نامشروع و کودک کش قرار می دهند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص انهدام هواپیمای اف 16 رژیم صهیونیستی توسط ارتش سوریه تاکید کرد: تاکنون در دورانی که داعش در عراق و سوریه فعال بود و به نوعی جولان می داد، سوریه ترجیح می داد که در همان جبهه متمرکز باشد لذا به کرات اتفاق افتاد که هواپیماهای رژیم صهیونیستی مناطق مهمی از سوریه را بمباران کرد و مردم بی دفاع و غیر نظامی را قتل عام کرد، ولی سوریه به دلیل آنکه در چند جبهه درگیر نشود خویشتن داری کرد ولی پس از آنکه بلای داعش از سر این کشور رفع شد، سوریه نشان داد که ارتش مقتدری دارد و پاسخ هر تجاوزی را می دهد. وضعیت دفاعی در سوریه پس از افول داعش تغییر کرده است.

وی در ادامه افزود: محور مقاومت روز به روز قدرتمندتر می شود بنابراین رژیم صهیونیستی باید بداند که فرمول سود و هزینه در منطقه تغییر کرده و از این به بعد هر حرکت نسجیده این رژیم با پاسخ قدرتمند سوریه و محور مقاومت مواجه خواهد شد.

حجت‌الاسلام ذوالنور در ادامه در خصوص کلید زدن سناریوهای تجزیه منطقه توسط ایالات متحده آمریکا بیان داشت: آمریکایی ها از گذشته های دور چنین آرزوهایی را در سر می پروراندند در این زمینه تلاش های بسیاری هم کرده اند ولی تاکنون تمامی این سناریوها با شکست مواجه شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مواردی هم که در گذشته سناریوی تجزیه در آن کشورها عملیاتی شده بود همانند کره (جنوبی و شمالی) امروز خبرهایی مبنی بر مقدمات مذاکرات شنیده می شود.

وی در ادامه بیان داشت: در بحث ایجاد سیستم فدرالی در عراق و سوریه از قبل تلاش های بسیاری داشتند که با شکست مواجه شدند همچنین با تحریک بارزانی تلاش کردند این سیستم را پیاده کنند که این سناریو نیز با شکست مواجه شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان در خصوص تحرکات آمریکایی ها در سوریه گفت: در سوریه آمریکایی ها نیروی نظامی پیاده می کنند، اما آمریکایی ها بسیار نادان هستند که از گذشته درس نمی گیرند و اشتباهات گذشته خودشان را مجددا تکرار می کنند، بدون شک آنها باردیگر نیز با شکست مواجه خواهند شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری قدس، تاریخ انتشار: 6اسفند1396، کدخبر: 308832: www.qodsna.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
اسرائیل دیگر تمایلی را برای جنگ نمیبیند چونکه از دور تا دور در محاصره نیروی های وابسته به ایران است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین