پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۳۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶
طراح سوال از رئیس جمهور با بیان اینکه سوال از رئیس جمهور منتفی نشده است، گفت: متقاضیان سوال از رئیس جمهور در جلسه روز یکشنبه مجلس پیگیری سوال از رئیس جمهور خواهند بود.

شعارسال:علی وقف چی نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به رغم تلاش زیاد معاونین پارلمانی وزارتخانه ها و رایزنی با نمایندگان مجلس برای پس گرفتن امضاهای سوال از رئیس جمهور، اما هنوز تعداد امضاهای سوال خیلی بیش از حد نصاب است، گفت: نمایندگان بر حضور رئیس جمهور در صحن مجلس اصرار دارند و بهتر است رئیس جمهور به نمایندگان پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه محور این سوال همان مشکلات موسسات مالی – اعتباری است، افزود: هنوز سپرده گذاران پول های خود را از موسسات دریافت نکردند و برای شکایت از این موسسات به نمایندگان مجلس مراجعه می کنند.

طراح سوال از رئیس جمهور تصریح کرد: رئیس جمهور از این فرصت ایجاد شده استفاده کند و برای رفع ابهامات در صحن مجلس حاضر شود نه اینکه مرتب معاونین پارلمانی وزارتخانه ها از نمایندگان بخواهند که امضاهای خود را پس بگیرند.

وقف چی با اشاره به منشور حقوق شهروندی که دولت روحانی از آن یاد می کند، گفت: مردم از ما می خواهند که به رئیس جمهور و مسئولین دولت یادآور شویم که به این حقوقی که خودشان می گویند پایبند باشند.

وی با بیان اینکه پاسخگویی رئیس جمهور به سوالات نمایندگان گامی در جهت شفاف سازی است، افزود: روسای قوا باید در خصوص مشکلات زیر مجموعه خود پاسخگو باشند و اگر از پاسخگویی شانه خالی کنند، ابهامات مردم بیشتر خواهد شد.

نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعای معاون پارلمانی رئیس جمهور مبنی بر منتفی شدن سوال از رئیس جمهور گفت: نه تنها سوال از رئیس جمهور منتفی نشده است بلکه سوال دیگری هم از رئیس جمهور در پنج محور شامل افزایش قیمت ارز، بیکاری، استمرار تحریمهای بانکی، قاچاق و رکود اقتصادی با امضای جمع زیادی از نمایندگان تهیه شده که بزودی تحویل هیئت رئیسه مجلس می شود.

وقف چی گفت: مجلس در این هفته تعطیل است و جلسات مجلس از هفته آینده از سر گرفته می شود و ما در اولین جلسه مجلس در روز یکشنبه پیگیر اعلام وصول سوال از رئیس جمهور در صحن مجلس خواهیم بود.

برای طرح سوال از رئیس جمهور به امضای 74 نماینده نیاز است.

طرح سوال از رئیس جمهور از خردادماه در مجلس مطرح است.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  افکار نیوز، تاریخ انتشار: 9اسفند 1396، کدخبر:  ۷۲۰۲۸۴ ،www.afkarnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
رییس جمهور امیدواریم به سوالات نماینگان کشور به طور منطقی و عادلانه پاسخ دهد ، امیدواریم نمایندگان فراکسیون به اصطلاح امید هم جرئت پرسیدن برخی سوالات هم از ایشان داشته باشند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین