پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
دبیر کل حزب آبادگران جوان گفت: تعریف رسانه های دشمن از افراد دلیلی بر وابسته بودن آنها به بیگانگان نمی شود. مگر سردار قاسم سلیمانی که دیانت،شجاعت و عقل و تدبیرش بر هیچ کس پوشیده نیست و فخر اسلام است بارها توسط رسانه های بیگانه مورد تمجید قرار نگرفته است؟

شعارسال: حسن بیادی در گفت و گو با خبرنگار افزود: برای استکبار چپ و راست فرق نمی کند. وقتی می آیند از یک نامزد تعریف می کنند قطعا هدف خیری ندارند اما چرا بعضی ها فکر می کنند این فرد یا گروه مورد تایید استکبار هستند و فرض دیگری را در نظر نمی گیرند؟!

وی به اظهار نظراتی درباره وجود لیست انگلیسی در انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: این احتمال می تواند در هر دو طرف صادق باشد. اینکه استکبار از یک فرد یا گروه که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته است حمایت کند شاید به خاطر این باشد که گروهی که از سوی استکبار حمایت نشده اند به جان گروهی بیفتند که به صورت صوری مورد حمایت آنها قرار گرفته اند.

وی تصریح کرد: به نظر من برخی گروهها و افراد آگاهانه یا ناآگاهانه اهداف دشمن را پی گیری می کنند و با تهمت زدن به بعضی از گروهها و کاندیداها در صدد مایوس کردن مردم هستند که این یاس باعث کاهش میزان مشارکت در انتخابات می شود.

نایب رئیس دوره دوم و سوم شورای شهر تهران ادامه داد: احتمال اینکه این افراد به جایی در خارج وصل باشند هم وجود دارد چرا که اگر این احتمال وجود نداشت مقام معظم رهبری این همه بر مساله نفوذ تاکید نمی فرمودند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه نباید افرادی را که شورای نگهبان آنها را تایید کرده مورد هجمه قرار داد گفت: شورای محترم نگهبان امنای نظام و رهبری هستند و نباید نامزدهای تایید شده توسط این نهاد مهم را این طور مورد تهمت و افترا قرار داد.

وی افزود: مردم ما از عقلانیت و شعور بسیار بالایی بر خوردارند و این حق را هم دارند که به نامزد مورد نظرشان اعتماد کنند. و اگر گروههای تمامیت خواه و تندرو اجازه دهند مردم خود کاندیدای مورد نظرشان را از میان اشخاص یا گروههای نامزد شده انتخاب کنند مشکل حل می شود.

وی تصریح کرد: به نظر من هر سه لیست ائتلاف اصولگرایان، اصلاح طلبان و صدای ملت محترم هستند اما نباید به خاطر منافع شخصی مان منافع ملی مان را مصادره به مطلوب کنیم بلکه باید به صورت سالم و با پرهیز از تخریب رقیب هر نامردی خود را به مردم عرضه کند تا آنها با شعور سیاسی بالای خود فرد یا گروه مطلوبشان را انتخاب کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 5اسفند1394، کدخبر: 81976779: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
0
چه خبر از انتخابات آقای بیادی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
0
1
سردار سليماني چاره‌اي به جز تعريف براي همگان نذاشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین