پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۱۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵
روزنامه کیهان خطاب به مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اگر قرار است آقای مسیح مهاجری از چنین عملکردی(عدم اعتراض به برخی حوادث سال 88) حمایت کند، چرا اصرار دارد همچنان روزنامه متقلبانه حزب «جمهوری اسلامی» را که خون 70 شهید والامقام پای آن ریخته شده، در تملک خویش نگه دارد؟

شعارسال: روزنامه کیهان نوشت: درباره این تحلیل آمیخته با مغالطه چند نکته قابل طرح و سؤال است. پشت پرده وقایع سال 88 چیست و نسبت روزنامه‌ای که نام «جمهوری اسلامی» را یدک می‌کشد با آن اتفاقات کدام است؟ همواره ادعا شده که با احمدی‌نژاد مسئله تقلب مشکل داشته‌اند.

خب! با این وصف برای چه دروغ بزرگ دست بردن در رأی و امانت مردم را به نظام جمهوری اسلامی نسبت دادند و با دشمنان همراهی کردند؛ این خدمت بود یا خیانتی در خدمت دشمن؟! عنایت دارید که فراز و نشیب سیاسی احمدی‌نژاد (همانند فراز و نشیب‌های آقای خاتمی، چپ‌ها و اصلاح‌طلبان بعدی)، خدشه‌ای در میزان رأی یا اثبات ادعای تقلب وارد نمی‌کند؛ همچنان که آمانو‌، هاشمی و خاتمی و سپس روحانی نیز در همین مکانیسم انتخاب شده‌اند.

شریعتمداری در ادامه حملاتش به مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی نوشته است: آقای مسیح مهاجری و روزنامه‌اش چطور؟ آیا اعتراض کردند؟ آیا خبر ندارند که در همان آشوب مورد استقبال آمریکا و انگلیس و اسرائیل، روی «جمهوری اسلامی» خط زدند و جایش جمهوری ایرانی نوشتند؟ رفتارهایی که مستکبران عالم را سر ذوق آورد، دوستی با جمهوری اسلامی و تسلیم در برابر قانون اساسی بود؟

البته مدیرمسئول کیهان کم نمی‌گذارد و روزنامه مسیح مهاجری را متقلبانه می‌خواند و می‌گوید: اگر قرار است آقای مسیح مهاجری از چنین عملکردی حمایت کند، چرا اصرار دارد همچنان روزنامه متقلبانه حزب «جمهوری اسلامی» را که خون 70 شهید والامقام پای آن ریخته شده، در تملک خویش نگه دارد؟

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری اعتمادآنلاین ، تاریخ انتشار: 13 اسفند 1396 ، کدخبر: 161512 ، www.etemaadonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
آقای شریعتمداری فکر کنم با کمبود خواننده مواجه شده است که سراغ متلک گفتن به روزنامه های دیگر کشور رفته است
ا.ح75
ناشناس
Germany
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
0
0
فعلا دروغ هایی که تو روزنامه خودتون برملا شده رو جوابشو بدین و درقبالش پاسخ گو باشین بعد برین به ادم های دیگه گیر بدین
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
0
شریعتمداری یکی از برجسته ترین شخصیت های اصیل در مطبوعات کشور است ، ایشان شخصیتی انقلابی و کم نظیر دارد و در همه ابعاد سیاسی پشتیبان ولایت است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین