پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۶۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با اشاره به تشکیل ۵۲ پرونده تخلف و تصرف اراضی ملی از ابتدای سال جاری تاکنون از تعیین تکلیف ۱۲۱ هکتار خبر داد.

شعارسال: فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با اشاره به تشکیل ۵۲ پرونده تخلف و تصرف اراضی ملی از ابتدای سال جاری تاکنون از تعیین تکلیف ۱۲۱ هکتار خبر داد.

فرامرز نیکزاد ، با اشاره به اهم اقدامات انجام‌گرفته یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی البرز طی ۱۱ ماهه سال جاری، اظهار کرد: ۵۲ فقره پرونده تخلف و تصرف اراضی ملی در سطح استان البرز به مساحت ۱۲۱ هکتار بررسی و تعیین و تکلیف شده است.

وی بابیان اینکه در راستای جلوگیری و رفع تصرف از اراضی ملی ۵۹ پرونده تشکیل‌شده است، افزود: در این بخش ۱۱۳ هکتار از اراضی ملی نیز آزادسازی شده که ارزش ریالی اراضی رفع تصرف‌شده رقم قابل‌توجهی است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز تعداد اجرای احکام قضائی خلع ید از تصرف عدوانی را ۲۸ مورد اعلام کرد و گفت: در این راستا نیز ۸۳ هکتار از اراضی خلع ید و آزادسازی شده است.

نیکزاد در پایان عملیات اطفای حریق در مراتع استان البرز طی ۱۱ ماهه سال جاری را بیش از ۳ و نیم هکتار اعلام کرد و گفت: این مهم ‌نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش همراه بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16 اسفند 1396، کدخبر: 4245739، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
ای کاش که ما قوانینمون به جای قصد مچ گیری رویه پیشگیری از وقوع جرم رو پی می گرفت!
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین