پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۶۳۹۸
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
بانک مرکزی نقدینگی در دی ماه سال جاری را بیش از یک هزار و ۴۶۳ هزار میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به اسفندماه سال گذشته ۱۶.۷ درصد رشد داشته است.

شعار سال: بانک مرکزی با انتشار گزیده آمارهای اقتصادی در آذر ماه سال جاری، حجم نقدینگی را بیش از هزار و 463 هزار میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به اسفندماه سال گذشته، 16.7 درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22.3 درصد افزایش نشان می‌دهد.

حجم پول در این دوره به 1801.6 هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به دی ماه سال گذشته 19.3 و نسبت به اسفندماه سال گذشته 10.5 درصد رشد یافته است. میزان شبه پول در گزیده‌های آماری منتشر شده در آذر ماه سال جاری به 12829.6 هزار میلیارد ریال رسیده است که نسبت به اسفندماه گذشته 17.7 درصد رشد داشته است.

میزان اسکناس و مسکوک در اختیار بانک مرکزی در دی ماه سال جاری، 70.9 هزار میلیارد ریال اعلام شد که نسبت به اسفندماه 41.5 درصد و نسبت به دی سال گذشته 14.5 درصد رشد نشان می‌دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت مشرق، تاریخ 20 اسفند 96، کد مطلب: 839048: www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین