پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۶۴۰۷
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
رئیس سازمان امور دانشجویان از بازنگری اعطای بورسیه به دانشجویان غیرایرانی خبر داد و گفت: پس از امضای دو وزیر تغییرات آئین نامه‌ای ابلاغ خواهد شد.

شعار سالمجتبی صدیقی با اشاره به بازنگری آیین نامه اعطای بورسیه به دانشجویان غیرایرانی، گفت: بعد از تجربیاتی که در بحث پذیرش دانشجویان بین المللی کسب کردیم، لازم بود تا در «آیین نامه اعطای بورسیه به دانشجویان غیرایرانی» که مربوط به چند سال پیش بود، تجدید نظر شود.

وی ادامه داد: لازم بود این آیین نامه از جهت سازوکار(شورای پذیرش و ترکیب شورای پذیرش)، ارائه اختیارات بیشتر به دانشگاه‌ها در این زمینه و بورسیه کردن دانشجویان غیرایرانی با کیفیت های لازم بازنگری شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: در این خصوص هماهنگی‌هایی نیز با وزارت بهداشت انجام شده، جمع بندی‌ها صورت گرفته و پس از امضای دو وزیر تغییرات آئین نامه‌ای ابلاغ خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 23 اسفند 96، کدمطلب:4251499، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین