پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 07
کد خبر: ۱۱۷۵۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از فعالیت ۳۰۰ واحد گشت انتظامی و ده ها پاس پیاده پلیس در شرق این استان طی ایام نوروز خبر داد.

شعار سال: سردار عبدالرضا ناظری با تاکید بر این که نظم و انضباط پیش زمینه اصلی تامین امنیت و پایه و اساس ماموریت های پلیسی است، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروز با تمام توان در خدمت مردم بوده و خود را خدمتگزار بی منت مردم می داند.

وی با اشاره به گستردگی ماموریت های انتظامی اظهار داشت: تلاش و مجاهدت در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان از افتخارات پلیس است و در این راستا با تعامل با دستگاه های ذیربط و آحاد جامعه به دنبال مردم محوری و رضایت حداکثری هستیم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه با ارائه گزارش کاملی از اقدامات و تمهیدات پلیس استان در طرح نوروز ۹۷ اظهار داشت: ماموریت اصلی قرارگاه امام علی (ع) عملا از ۲۴ اسفندآغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ادامه می یابد و بیش از ۳۰۰ واحد گشت انتظامی و ده ها پاس پیاده به همراه نیروهای کمکی با حضور عوامل سپاه و بسیج تامین امنیت شرق استان تهران را بر عهده دارند.

وی با تاکید بر این که پلیس با قاطعیت و منطبق با قانون در مسیر تامین امنیت نوروز در مبارزه بی امان با سارقان و سلب تحرک از فعالیت مجرمانه آنان گام برمی دارد، یادآور شد: همراهی و همدلی مردم، کاربردی ساختن آموزش های همگانی و توجه به هشدارهای انتظامی در پیشگیری از جرایم جایگاه ویژه و انکارناپذیری دارد.

ناظری با اشاره به شعار نوروزی پلیس «آرامش بهاری بانظم و امنیت» نظارت بر عملکرد پلیس را ابزاری در ارتقاء کیفی حوزه خدمت رسانی پلیس برشمرد و افزود: صلابت، اقتدار و هوشمندی رمز موفقیت پلیس در پیشگیری از جرایم بوده و پلیس با تمام قوای انتظامی و امکانات لجستیکی در خدمت امنیت و آسایش مردم است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرخوان تهران رویداد، تاریخ انتشار 1 فروردین 96، کد مطلب: -، www.tehranruydad.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
0
0
اصلی ترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ امنیت و اسایش و دستگیری مجرمان سطح شهره که خیلی هم در این زمینه خوب عمل نمیکنه
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
این حضور پلیس به مردم امنیت و ارامش روان رو هدیه و عیدی میده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین