پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۸۴۷۴
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
فرماندار تهران ضمن اشاره به ساخت ۱۸۰ هتل و رستوران در تهران گفت: بهره برداری از ساخت هتل ها و رستوران ها در آینده نزدیک و تکمیل بزرگراه تهران-شمال گامی موثر در توسعه صنعت گردشگری خواهد بود.

شعارسال: فرماندار تهران ضمن اشاره به ساخت ۱۸۰ هتل و رستوران در تهران گفت: بهره برداری از ساخت هتل ها و رستوران ها در آینده نزدیک و تکمیل بزرگراه تهران-شمال گامی موثر در توسعه صنعت گردشگری خواهد بود.

عیسی فرهادی با بیان اینکه حدود ۱۸۰ هتل و رستوران در دست ساخت و اقدام است، گفت: طبیعتا با آماده سازی این اماکن گام دیگری در راستای تقویت زیر ساخت های گردشگری برداشته ایم.

وی افزود: تکمیل بزرگراه تهران-شمال نیز می تواند به موضوع جذب گردشگر برای شهر تهران و توسعه گردشگری کمک شایانی کند.

فرماندار تهران در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران ضمن اظهار رضایتمندی از عملکرد شهرداری تهران تصریح کرد: در بحث راهنمایی و اسکان مسافران نوروزی، برنامه ریزی خوبی صورت گرفته و در حال اجرایی شدن است.

وی افزود: برای خدمات دهی به شهروندان تهرانی، مسافران نوروزی و گردشگران اقدامات مطلوبی از سوی شهرداری تهران ارایه شده است.

وی همچنین از افزایش مسافران نوروزی شهر تهران در سال ۹۷ در مقایسه با سنوات قبل خبر داد و گفت: در صدد تقویت زیر ساخت های گردشگری شهر تهران هستیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، فرهادی به راه اندازی تورهای تهرانگردی با برنامه غنی و منسجم اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب شهرداری تهران در ترویج فرهنگ و صنعت گردشگردی و جذب گردشگر تورهای تهرانگردی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری عصرایران ، تاریخ انتشار: 8 فروردین 1397، کدخبر: 600871، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین