پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
در روزهای اخیر شاهد برخی عزل و نصب‌ها در استان البرز بودیم که جای بسی شگفت‌زدگی برای ما و سوختگی 60 درصد برای دایی ما داشت.

شعار سال : دایی جان ما که خبر عزل و نصب‌ها رو شنیده، چند روزه از خونه بیرون نمی‌آد. می‌ترسه عزلش کنن. اما زن دایی همش غر می‌زنه و می‌گه بنده خدا برفرض که از اینجا برت دارن، می‌ری یه جای بهتر. مگه استاندار رو برنداشتن شد قائم مقام معاون وزیر؟ یا همین دوستمون از فرمانداری برش نداشتن و می خواد بشه مدیر کل؟ انشاالله تو رو هم بر می‌دارن. اما کو گوش شنوا. دایی ما از خونه که هیچی، از ... هم بیرون نمی‌آد.

اما در حین غر غر کردن‌های زن‌ دایی و نمی‌رم و نمی‌رم گفتن‌های دایی جان، یه فکر باحال به سرم زد.
گفتم چند تا پیشنهاد بدم به مدیران البرز شاید گره‌ای از مشکلات این مردم واشه!
سریع خودکار و کاغذ برداشتم و چند خط نوشتم و انداختم تو همین صندوق‌هایی هست که تو هر اداره گذاشتن به اسم انتقادها و پیشنهادها. آره جونم همون صندوق‌هایی که سال بره ماه بیاد، کسی درش رو وا نمی‌کنه. همون‌هایی که روش نوشته صندوق‌ "انتقادها و پیشنهادها"
بندگان خدا مدیران ما می‌دونن کارشون قابل تقدیر نیست، به همین دلیل فقط از مردم خواستن انتقاد کنن و پیشنهاد بدن. حتی به فکرشون هم خطور نمی‌کنه که ممکنه یه وقت یه بنده خدایی از کار یک مدیری و کارمندی خوشش اومد و خواست تقدیر هم بکنه.
به هر حال وقتی نامه رو انداختم داخل صندوق، پیش خودم گفتم نکنه یه وقت آقای مدیر نبینه. یه نسخه هم فرستادم تابناک تا اونجا هم منتشر کنن.
و حالا پیشنهادهای بنده به آقای مدیر که امیدوارم انجام بشه:

جناب آقای مدیرخان (با جناب‌خان اشتباه نشه) لطفا هر چه سریع‌تر این انتصاب‌ها را انجام دهید:
1 لطفا به دلیل قصور در انجام وظائف، کم‌کاری مفرط، عدم استفاده از چای دارجلینگ توسطط مسئول آبدارخانه فرمانداری نظرآباد (طبقه بالا)، هر چه سریع‌تر ایشان را از کار برکنار و بلافاصله وی را به سمت مدیر کل صنایع سبک و سنگین استان البرز منصوب نمایید.
2 مدیر عامل خانه مطبوعات استان البرز در روزهای اخیر چند تا انتصاب فرموده که صدای همه رو درآورده. لذا لطفا به دلیل انتصاب‌هایی که انجام داده از کار برکنار و وی را به عنوان یکی از اعضای افتخاری شورای شهر کرج منصوب نمایید تا حالش رو ببره.
3 به دلیل اینکه مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز روزی 32 ساعت از عمر شریف خود را صرف شعر گفتن و انتشار آن در وایبر و مایبر، اینستاگرام و اونستاگرام می‌کنه،‌ بزارید همون اداره ارشاد دستش باشه. چون هر جایی بره مدیرش سه سوته اخراجش می‌کنه. بنده خدا گناه داره.
4 خوب شد تمام مدیرانی که با آقای طاهری استاندار قبلی اومدن رو برداشتی، لطفا اعدامشون هم بکنید. یکیشون خیلی لوس بود. آدامس هم می‌خورد. اه اه

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت تابناک البرز ، تاریخ انتشار 8 مهر 1394،کد مطلب  ۱۰۳۳۲۹  www.tabnakalborz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین