پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۳۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
وزیر ارتباطات گفت: اصلاح زیست‌بوم‌های ایجاد اشتغال در فضای مجازی باید در دستور کار قرار گیرد.

شعار سال: محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اقدامات وزارتخانه متبوعش برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال در سال 96 اظهار کرد:‌ توسعه زیرساخت‌های ارتباطی یکی از وظایف وزارت ارتباطات برای تحقق تولید و اشتغال بود.

وزیر ارتباطات افزود: در دهه فجر سال 96، 1242 شهر ایران به خدمات پهن‌ باند نسل سه و چهار اینترنت دسترسی پیدا کردند.

آذری جهرمی ادامه داد: وظیفه داریم به عنوان کار پایدار اصلاح زیست بوم‌های ایجاد اشتغال در فضای مجازی را در دستور کار قرار دهیم چرا که این زیست‌بوم‌ها در کشور ما اشکال جدی دارند و نیازمند اصلاح هستند.

وی تصریح کرد: در تلاشیم مشکلات مربوط به نظام‌های ثبت، انحلال شرکت‌ها، ‌بیمه، مالیات، تأمین مالی، مالکیت فکری و معنوی را با تدوین لوایح پنج گانه‌ برای شفاف سازی آن ها تدوین کنیم ، خوشبختانه اکنون این لایحه در حال نهایی شدن است و در ابتدای سال 97، بعد از جمع بندی نظرات نخبگان به هیئت دولت ارسال می‌شود.

وزیر ارتباطات یادآور شد: در تلاشیم مشکلات نظام‌های مالیات، بیمه، نظام ثبت و انحلال شرکت‌ها در شورای عالی اشتغال حل شود چراکه این موارد رفع موانع تولید در فضای مجازی محسوب می‌شود و امیدواریم این اقدام مهمترین گام وزارت ارتباطات در سال 97 باشد تا بتوانیم از بعد اقتصاد مقاومتی هم حداکثر خدمات را برای شهروندان و اکثر جوانان جامعه فراهم کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 13 فروردین 97، کد مطلب:6469588،www.yjc.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
0
وزیر جدید ارتباطات واقعا نسبت به وزیران پیشین این وزارت خانه بسیار بهتر کار کرده است
ا.ح75
ناشناس
Germany
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
0
خود فضای مجازی هم در کشور ما نیازمند اصلاح فرهنگی بسیار عمیقی هست که باید زودتر از این ها رسیدگی میشد
ا.ف75
ناشناس
United States
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
امیدواریم که در زمان مدیریت شما بر این وزارت خانه این اتفاق هرچه سریع تر بیفتد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین