پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۳۸
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
رئیس شورای عالی راهبری جایزه جهانی 'Make ' در ایران گفت: متاسفانه ورود باورهای نادرست، اشتباه های بارها تجربه شده و نگاه های کوتاه مدت از جمله مواردی است که مدیریت دانش محور را در تعداد قابل توجهی از سازمان های کشور با تهدید مواجه کرده است.

شعارسال: دکتر سعید سهراب پور روز یکشنبه در مراسم اختتامیه پنجمین دوره جایزه جهانی سازمان دانشی برتر'Make ' در ایران اظهار داشت: لازمه پرهیز از این خطرها در درجه نخست اعتقاد راسخ به رویکرد دانش محور در اداره کسب و کار به عنوان جدیدترین و موثرترین رویکرد مدیریتی، در کنار بهره مندی از آخرین تجریبات روز ملی و بین المللی و مواجهه واقع بینانه و پذیرش اشتباه ها در عرصه مدیریت دانش محور است.

وی به منابع طبیعی و نیروهای انسانی توانمند و مستعد در ایران اشاره کرد و گفت: در کنار این پتانسیل ها مساله مدیریت یکی از مباحث بسیار مهم و استراتژیک به شمار می آید، از همین رو دانشگاه صنعتی شریف اولین دانشگاه مهندسی کشور بود که نسبت به تاسیس دانشکده مدیریت و اقتصاد اقدام کرد و همین باعث علاقمندی تعداد زیادی از نخبگان کشور به این رشته ها و ادامه تحصیل آنها در رشته های مدیریت و اقتصاد شد.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان مدیریت دانش ونوآوری و سرمایه فکری را از جمله مباحث در مدیریت خواند و گفت: کشورهای پیشرفته جهان سال هاست به این موضوعات پرداخته اند و از ما خیلی جلو هستند و ما باید سعی کنیم از تجربیات مثبت آنان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی شریف یکی از موسسات علمی و فناوری برتر منطقه است و برای تسهیل در این امر نمایندگی جایزه Make را در ایران بر عهده گرفت و امسال پنجمین دوره برگزاری این جایزه را درکشور شاهد هستیم .

به گفته سهراب پور، امسال تمامی سازمان های شرکت کننده در این رقابت براساس 150 شاخص Make جهانی در حوزه مدیریت دانش، و نوآوری و سرمایه فکری توسط داورانی از دانشگاه ها و صنایع مختلف ارزیابی شده اند و امروز سه سازمان دانشی برتر کشور رسما معرفی می شوند.

مراسم اختتامیه پنجمین دوره جایزه جهانی سازمان دانشی برتر (MAKE) در ایران، روز یکشنبه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رییس انجمن مدیریت دانش محور در اتریش، رییس شورای عالی راهبری جایزه جهانی (MAKE) در ایران، جمعی از دانشگاهیان و صاحبان صنایع برتر کشور در محل سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 16اسفند1394، کدخبر: 81991813: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین