پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۷۲۳
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیر مشارکت استان‌های اصفهان و فارس در امر حامی یابی برای ایتام استان هستیم.

شعارسال: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیر مشارکت استان‌های اصفهان و فارس در امر حامی یابی برای ایتام استان هستیم.

فرید محبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال گذشته در زمینه توسعه و جلب مشارکت‌های مردمی برنامه‌های خوبی انجام گرفت، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف مشارکت‌های مردمی کمیته امداد بهره‌مندی از ظرفیت خیران و نیکوکاران در امر کمک به نیازمندان است.

وی عنوان کرد: به‌منظور توسعه کمک‌های مردمی در سال 97 باید ارتباط با خیران و نیکوکاران و تشویق آنان، ترویج و توسعه روش‌های نوین الکترونیکی پرداخت صدقات و کمک‌های مردمی و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های موجود در استان برای کمک به نیازمندان در دستور کار قرار گیرد.

محبی در خصوص برنامه‌های امسال حوزه مشارکت‌های مردمی در ماه مبارک رمضان ابراز کرد: این حوزه طرح‌های خود را در قالب برنامه تدوین‌شده به سایر حوزه‌ها ارائه دهد تا نسبت به عملی کردن و همکاری با آنان اقدام کنند و با یک برنامه‌ریزی دقیق و منظم کارها دنبال شود.

وی در خصوص برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال، تأکید کرد: جشن رمضان و برنامه‌های آن بومی‌سازی شود و توجه ویژه به برنامه‌های این ماه به‌خصوص طرح مفتاح الجنه با همکاری خیران، اصناف و سایر ادارات اجرایی می‌شود.

محبی بر برگزاری نشستی با حضور دستگاه‌های اقتصادی استان قبل از ماه مبارک رمضان در ارتباط با سبد کالا و سفره‌های اطعام و افطاری نیازمندان با محوریت معاون اقتصادی استاندار و همچنین رایزنی با استان‌های اصفهان و فارس برای مشارکت پنج‌درصدی اصفهان و 10 درصدی فارس در امر حامی یابی برای ایتام استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1397، کدخبر: 1696259، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین