پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۴۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
با این وضع نابسامان کرایه‌ها که هیچ مرجع قانونی بر آن نظارت ندارد، رانندگان چگونه می‌توانند با نه ساعت کار در روز از پس استهلاک و معیشت خود و خانواده خود برآیند؟

شعار سال: برخی مالکان و رانندگان نفتکش معتقدند نصب سپهتن،بدون پرداخت هزینه‌های نصب دستگاه، تعمیرات، پشتیبانی، شارژ سالیانه و پرداخت هزینه راننده دومامریغیر ممکن است.

این افرادبا ارسال پیام‌هایی در شبکه‌های مجازی،دلایل مخالفت خود با اجباری شدن نصب سپهتن بر روی نفتکش‌ها را برشمردند.

در همین زمینه دبیر انجمن صنفی تانکرداران اصفهان در پیامی که در گروه‌ تلگرامی رانندگان نفتکش منتشر کرد، در مورد اجباری شدن نصب سپهتن در تانکرهای حمل سوخت و نفتکش‌ها نوشت: سپهتنطراحی شده که ماموران راهور راحت و بی دردسر در تمام ساعات شبانه روز بتوانند اعمال قانون کنند و هیچ تخلفی از چشمشان مخفی نباشد کهتا اینجا معقول و منطقی است.

نوید خیرمند اظهار کرد: مخالفت ما از آنجایی آغاز می‌شود که بدون در نظر گرفتن زیر ساخت‌های لازم و حقوق ذی‌نفعان قصد اجرای این طرح را دارند.

وی افزود: نه ساعت رانندگی در روز یعنی ۱۵ ساعت استراحت. اما مکان استراحت در سرمای زمستان و گرمای تابستان کجاست؟ داخل کابین. امنیت در مدت زمان توقف چه می‌شود؟

این فعال صنفی تاکید کرد: با این وضع نابسامان کرایه‌ها که هیچ مرجع قانونی بر آن نظارت ندارد، رانندگان چگونه می‌توانند با نه ساعت کار در روز از پس استهلاک و معیشت خود و خانواده خود برآیند؟

خیرمند در مورد این دیدگاه که گفته دو یا سه راننده بر روی یک نفتکش کار کنند، اظهار کرد:هزینه این رانندگان از کجا تامین می‌شود؟باید مزد آن راننده در نرخ کرایه ها لحاظ شود.

یکی دیگر از فعالان بخش حمل سوخت نیز در این مورد نوشت: چنانچه اولاً علاوه بر افزایش کرایه سالیانه بر اساس تورم، هزینه راننده دوم نیز به کرایه تمامی مسیرها اضافه شود ( حدود ۳۰ درصدبا در نظر گرفتن دیون دولتی ) و ثانیاً هزینه‌های نصب دستگاه، تعمیرات، پشتیبانی، شارژ سالیانه بر عهده نهادی باشد که در نظر دارد نفتکش‌ها را کنترل کنند، ما مالکان نفتکش رضایت خود را برای نصب سپهتن اعلام و داوطلبانه پس از اجرای موارد فوق، آماده نصب سپهتن هستیم.

لطف‌الله سلیمان‌زاده گفت: بستن سپهتن، بدون پرداخت هزینه‌های نصب دستگاه، تعمیرات، پشتیبانی، شارژ سالیانه و پرداخت هزینه راننده دوم امریغیر ممکن است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تین نیوز، تاریخ 22 فروردین 97، کد مطلب: 164393: www.tinn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
کاش فقط مصائب رفت و امد بود با هر خرابی کامیون میلیون ها تومن باید صرف تعمیر و نگهداری کامیونها شود
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین