پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۶۳۱
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
استاندار ایلام گفت: خدمات‌رسانی به سالمندان استان ایلام در اولویت بهزستی باشد.

شعار سال: قاسم سلیمانی دشتی اظهار داشت: به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر تصمیم گرفتم به عیادت سالمندان در شهرستان ایوان بروم چون معتقدم برکت زندگی احترام به سالمندان است لذاخدمات‌رسانی به سالمندان استان ایلام در اولویت بهزستی باشد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه احترام در همه حال و در هر شرایطی به بزرگان لازم و نباید به دلیل مشغله و گرفتاری از این مهم چشم‌پوشی کرد گفت: حرمت گذاشتن و دستگیری از دیگران وظیفه و رسالت مدیران و مسئولان جهت ترویج فرهنگ احترام به بزرگان و سالمندان است.

استاندار ایلام با اشاره به شعری که در وصف سالمندان گفت: در سرای سالمندان شهرستان ایوان به یاد شعری از منیره شعاعی شاعری که خودش در خانه سالمندان کهریزک بود افتادم. دست‌هایم چه پیر و فرتوت‌اند دست، نه.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: در این دیدار به سالمندان حاضر در آسایشگاه، در جریان خدمات‌رسانی به این افراد قرار گرفتم.

و ی در ادامه گفت: در راستای بهبود خدمات‌رسانی به سالمندان نیز تصمیماتی اتخاذ و جهت اجرا ابلاغ شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 12 فروردین 97، کدمطلب: 1690769 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین